زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون تفکر و سواد رسانه‌ای، خرداد ماه به صورت دیجی فرم

بسم الله الرحمن الرحیم
اداره کل شهرستانهای استان تهران
ناحیه یک شهرری

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 50 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

شماره کلاس خود را وارد نمایید *



تایید

نام مدرسه خود را وارد نمایید *



تایید

رشته تحصیلی خود را وارد نمایید *



تایید

۳_در حراجی ها، قرعه کشی ها و شعار یکی بخر دوتا ببر از کدام نوع اقناع استفاده شده است؟ (1 نمره)



تایید

۶_متن پیامها به چه صورتهایی می تواند باشد،۳ مورد. (1.5 نمره)



تایید

۸_چه صنایع و افرادی از ساختن کلیشه بدن و ترویج آن سود می برند، فقط نام ببرید، ۴ مورد. (2 نمره)



تایید

۱_ یکی از فناوریهای روز، سامانه ای به نام ............. است که برای بازشناسی چیزها به کار می رود. (1 نمره)



تایید

۲_به لایه ای که شامل شرایط محیطی، فرهنگی و عوامل بیرونی حاکم بر درک و اثر گذاری پیام می شود،............ می گویند. (1 نمره)



تایید

۱۰_۴ مورد از حقوق مخاطب در برابر رسانه ها را بنویسید. (2 نمره)



تایید

۱۳_ برداشت خود را از عکس زیر بنویسید. (1.5 نمره)
دریافت سوال 13



تایید

۱۱_ ۴توصیه برای حفاظت برخط(آنلاین) بنویسید (2 نمره)



تایید

۱۲_پیام تصویر زیر چیست؟ چه کسی آنرا ساخته؟ هدف از ساختن آن چیست؟ (1.5 نمره)
دریافت سوال 12



تایید

۵_ برجسته سازی چیست؟ (1.5 نمره)



تایید

۷_ با ذکر یک مثال مد را توضیح دهید. (2 نمره)



تایید

۴_ ۲مورد از نشانه های اعتیاد رسانه ای را بنویسید. (1 نمره)



تایید

۹_ با ذکر مثال اخبار و اطلاعات زرد را توضیح دهید. (2 نمره)



تایید