ارائه خدمات مناسب در هر حوزهای نیازمند برخورداری از ارتباط دو طرفه و فعال بین ارائه دهنده و گیرنده خدمت خواهد بود.
ارسال بازخوردهای اصلاحی از سوی گیرنده خدمت یا همان کاربر نقش بسیار موثری در تضمین و ارتقای کیفیت خدمات خواهند داشت.
بدون شک فعالیتها و برنامه های کادر آموزشی هنرستان هم همانند سایر فعالیتهای بشری خالی از خلل و خطا نیست،و هم چنین از آن جایی که سال تحصیلی 1400-1399 یکی از متفاوتترین سالهای تحصیلی قرن بود، سالی پر از تنشها و دغدغهها و در عین حال تجربههای جدید و منحصر به فرد؛
لذا خواهشمندیم نظرات، انتقادات و پیشنهادات و تجربیات ارزشمند خود را در جهت بهبود عملکرد هنرستان و ارتقای سطح آموزش با مابه اشتراک بگذارید.
انشاءالله با بهرهگیری از این نظرات بتوانیم رضایت بیشترشما همکاران عزیز و پیشرفت روزافزون هنرجویان را فراهم نماییم.
تایید و ادامه
شما قبلا این فرم را تکمیل کرده اید و امکان تکمیل مجدد فرم وجود ندارد