زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون تفکر و سواد رسانه ای مستمر دوم 1400 به صورت دیجی فرم

تـــوجــــه ! تــــوجـــه ! دانش آموز عزیز زمان آزمون شما 30 دقیقه می باشد. در حالت پیش فرض ، نمایش سوالات به صورت تکی می باشد . شما می توانید از طریق گزینه های " قبلی " و " بعدی " در پایین صفحه بین سوالات جابه جا شده یا از طریق گزینه " نمایش همه " تمامی سوالات را در یک صفحه پاسخ دهید

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 30 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

نام کلاس خود را وارد نمایید *



تایید

کدام گزینه از معایب ورود ابزار های رسانه ای به زندگی انسان نیست  (1 نمره)



تایید

در این مرحله مصرف کننده تصمیم خود را درباره نوآوری مورد پذیرش اجرا می کند و در مقام عمل آن را می آزماید  (1 نمره)



تایید

در این مرحله مصرف کننده یا مخاطب در ذهن خود به ارزیابی می پردازد و تصمیم نهایی در پذیرش یا رد  نوآوری  را اتخاذ می کند ؟ (1 نمره)



تایید

کدام محدودیت در گذشته وجود داشته ولی امروزه با فناوری های ارتباطی غلبه بر آن مهیا شده است  (1 نمره)



تایید

کدام گزینه در مورد رسانه ها درست می باشد ؟ (1 نمره)



تایید

در هردو سطح مصرف و تولید محصولات  رسانه ای ........ نقش کلیدی دارد  (1 نمره)



تایید

مهمترین تفاوت شکل اولیه مخاطب با مخاطب امروزی رسانه در چیست ؟ (1 نمره)



تایید

به الگوهای فرهنگی که توسط بخشی از افراد جامعه پذیرفته می شوند و دارای یک دوره  زمانی  نسبتا کوتاه هستند و سپس فراموش می شوند .......... گفته می شود (1 نمره)



تایید

کدام گزینه از ویژگی های فناوری های ارتباطی نمی باشد ؟ (1 نمره)



تایید

کدام گزینه به کلیشه بدن اشاره ندارد ؟ (1 نمره)



تایید

با ظهور اینترنت منظور از زندگی دوم همان  .........است که خیلی از قواعد زندگی اول را تحت تاثیر قرار داده است (1 نمره)



تایید

کدام گزینه از مولفه های سبک زندگی است ؟ (1 نمره)



تایید

برداشت شما از تصویر زیر چیست؟ (1 نمره)
دریافت سوال 1



تایید

اولین و آخرین  مرحله برخورد مخاطب در برابر نوآوری و تغییر کدام است ؟ (1 نمره)



تایید

برداشت شما از تصویر زیر چیست؟ (1 نمره)
دریافت سوال 2



تایید

رسانه ها برای افزایش تاثیر گذاری تبلیغات از چه چیزهایی استفاده می کنند ؟ (1 نمره)



تایید

در رسانه های ......... یک فرستنده پیام و یک گیرنده پیام وجود دارد اما در رسانه های ........... مفهوم خطی فرستنده -گیرنده به مفهوم دایره ای و پیچیده ای تبدیل شده است (1 نمره)



تایید

اینکه رسانه مطلب درستی را بیان کرده اما مخاطب در آن مورد توضیحات و استدلال هایی دارد که سوء تفاهم را برطرف می کند اشاره به کدام حقوق مخاطب دارد ؟ (1 نمره)



تایید

منظور از نسل انگشت چیست؟ (1 نمره)



تایید

تفاوت مخاطبان در برداشت و تفسیر پیام رسانه ای ناشی از چیست ؟ (1 نمره)



تایید