شما نیز میتوانیدبه سادگی نظرسنجی جامع برگزار کنید
www.digiform.ir

نظرسنجی پرسش نامه دانش آموزان به صورت دیجی فرم

با دقت پاسخ دهید 



تایید و ادامه
1. بازی های شبیه سازی را دوست دارم





     


  *



تایید

2. در لحظات هیجانی اغلب بدون فکر کردن دست به عمل میزنم  *



تایید

3. مطالعه مطالب اجتماعی را بهتر از مطالب علمی میدانم  *



تایید

4. فکر میکنم خیال پردازی هميشه یک نوع وقت تلف کردن است  *



تایید

5. آنچه را که در کلاس هنر تا آخر وقت باید انجام دهم ترجیح میدم که به دقت به من‌ بگویند  *



تایید

6. بنظرم فکر کردن به اندیشه های که "غیر عادی" یا"خیالی" هستند وقت تلف کردن است  *



تایید

7. فکر میکنم بهترین پاسخ همیشه پاسخی است که معلم می‌گوید *



تایید

8. بنظر من‌ داستان های مربوط به ساحران و جادوگران احمقانه است  *



تایید

9. نقاشی را خودم کشیده باشم بهتر از نقاشی دیگران یا کپی از روی دیگران میدانم  *



تایید

10. فکر میکنم ساکت نشستن سر کلاس بهتر از بیان عقیده ای است که احتمال دارد غلط باشد  *



تایید

11. بعضی از کودکان بطور طبیعی، با تصوراتی بهتر از دیگران به دنیا می‌آیند و هیچ کاری نمیتوان کرد  *



تایید

12. از بیان افکارم می ترسم زیرا آنها معمولا خوب نیستن  *



تایید

13. یادگیری بازی های جدید ناآشنا را به بازی کردن بازی های آشنا ترجیح می‌دهم  *



تایید

14. رنگ آبی را بیشتر از رنگ های دیگر دوست دارم  *



تایید

15. عقاید کودکان دیگر بهتر از عقاید من‌ است، بهترین کار دنباله روی از کار های آنهاست  *



تایید

16. هنر یکی از موضوعات دلخواه من‌ در مدرسه میباشد  *



تایید

17. نقش بازی کردن در قالب آدم های مختلف را دوست دارم  *



تایید

18. فکر میکنم بچها عقاید خوب زیادی دارند و معلمان باید در کلاس به حرف آنها توجه کنند  *



تایید

19. اگر کودکی فکری داشته باشد که متفاوت از دیگران است، احتمالاًفکر خیلی خوبی نیست واگرنه کودکان دیگر نیز آن فکر را داشتن  *



تایید

20. صرف زمان و فکر کردن به راه حل های متعدد را قبل از تلاش برای حل یک مسئله ضروری میدانم  *



تایید

21. فکر میکنم از تخیل خوبی برخوردار هستم  *



تایید

22. هنرمندان و نویسندگان را بیشتر از دکتر ها و حقوقدانان می‌پسندم  *



تایید

23.ذفکر میکنم وقتی که کودکان نقاشی یا رنگ آمیزی میکنند، هرگز نباید خراب کاری کنند  *



تایید

24.ربنظر من‌ یادگیری نقاشی یا نویسندگی مانند آشپزی وخیاطی برای دختران مهم است  *



تایید

25. فقط ترسیم تصاویری از اشخاص یا اشیاء واقعی را دوست دارم  *



تایید

26. درصورتی که بچهای دیگر به عقاید شما بخندند، آن عقاید را باید دور ریخت  *



تایید

27. فکر میکنم کودکان می‌توانند شعر های خوب بگویند  *



تایید

28. بچهای کوچولو را که آرام و متین هستند بیشتر از بچه های که شوخ هستن ویا شیطنت می‌کنند دوست دارم  *



تایید

29. دوستی کودکی را که سرزنده است و طرز فکر خوبی دارد به کودکی که بچه خوبی است و همیشه سعی دارد مطابق میل من‌ عمل کند ترجیح می‌دهم  *



تایید

30. معمولا پیدا کرده راه های جدید برای انجام کارها را بیشتر از انجام آنها به روش معمول دوست دارم  *



تایید

31.  در مدرسه یادگیری واقعیت هارا به صحبت کردن درباره عقاید و اندیشه های مردم درباره اشیاء ترجیح می‌دهم  *



تایید

32. رسم تصویر شماره یک را بیشتر از شماره دو دوست دارم  *



تایید

این پرسشنامه  در مورد ارزشیابی کیفی و توصیفی میباشد
لطفا با توجه به ارزشیابی کیفی و توصیفی پاسخ دهید. 



تایید

1. به دانش آموز در رفع نیاز های آموزشی و ارتقا کیفی فعالیت های یادگیری کمک کرده است  *



تایید

2. به صورت واقع بینانه تری نقاط قوت و ضعف دانش آموزان را برسی کرده است  *



تایید

3. به دور از هر گونه خطا و سوگیری بوده است  *



تایید

4. به شیوه همسان با رعایت شرایط برابر انجام گرفته است  *



تایید

5. اهداف سیاست ها و روش های سنجش را ب روشنی و تعریف در دسترس همگان قرار داده است  *



تایید

6. دسترسی به اطلاعات مربوط به سنجش را برای دانش آموزان و کلیه افراد ذینفع از تظر قانونی فراهم کرده است  *



تایید

7. محرمانه بود اطلاعات حاصل از سنجش را مد نظر قرار داده است  *



تایید

8. آزادی، حرمت، اصول اساسی حقوق بشر وعدالت در مورد همه دانش آموزان را مراعات کرده است  *



تایید

9. دسترسی به اهداف آموزشی را فراهم کرده و موجب رفع نیاز های شخصی و آموزشی دانش آموزان شده است  *



تایید

10. منجر به تصمیم گیری های آموزشی سازنده و مطابق با منافع دانش آموزان شده است  *



تایید

11. منجر به نتایج کابردی در جهت اهداف آموزشی شده است  *



تایید

12. دارای اطلاعاتی هدفمند و منطبق با نیاز های دانش آموزان جهت تصمیم گیری بوده است  *



تایید

13. نیاز مند معلمان و ارزیابان با مهارت برای سنجش پیشرفت تحصیلی بوده است  *



تایید

14. دارای ملاک های درجه بندی، ارزش‌گذاری روشن و بدون ابهام جهت قضاوت بوده است  *



تایید

15. قابلیت خوبی را برای ارائه گزارش های دقیق، روشن و به موقه وهدفمند فراهم کرده است  *



تایید

16. فرصت مناسبی را برای پیگیری و اقدامات بعدی نتایج سنجش فراهم کرده است  *



تایید

17. در چارچوب اهداف آموزشی، امکانت و شرایط موجود مدارس طراحی شده است  *



تایید

18. اختلالی در مراحل تدریس و یادگیری دانش آموزان ایجاد نکرده است  *



تایید

19. پاسخگویی لازم را در برابر دانش آموزان، والدین و دیگر ذینفعان مجاز نتایج سنجش فراهم کرده است  *



تایید

20. همکاری لازم دانش آموزان، والدین و دیگر ذینفعان را برای پیشبرد اهداف آموزشی جمع کرده است  *



تایید

21. وقت، امکانت و منابع کافی را برای اجرای مراحل سنجش پیشرفت تحصیلی فراهم کرده است  *



تایید

22. امکانات ومنابع کافی را برای پیگیری نتایج سنجش آماده ساخته است  *



تایید

23. ان چیزی را سنجیده است که باید سنجیده میشد  *



تایید

24. انتظاراتی را که یادگیرنده باید در فرایند یاد دهی یادگیری بدست آورد روشن و قابل فهم تعریف کرده است  *



تایید

25. تمامی متغیر های را که به نحوی عملکرد دانش آموزا را تحت تاثیر قرار می‌دهد شناسايي کرده است  *



تایید

26. پایایی لازم و نتایج یکسانی را برای هر بار اندازه گیری فراهم کرده است  *



تایید

27. اطلاعات حاصله را به طور
نظام وار هدفمند برسی و اصلاح کرده و به طور امن نگهداری کرده است 
*



تایید

28. با تجزیه و تحلیل اطلاعات مبنای را برای تصمیم گیری جهت تغییر، اصلاح روش‌ها، برنامه های آموزشی و یادگیری دانش آموزان فراهم کرده است  *



تایید

29. اعتماد لازم از نتایج سنجش را برای دانش آموزان، والدین و دیگر ذینفعان فراهم کرده است  *



تایید

30. هر چند وقت یکبار براساس استاندارد های یادگیری و ديگر ملاک های معتبر مورد باز نگری قرار گرفته است  *



تایید