زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون اولین آزمون بازاریابی به صورت دیجی فرم

با سلام اولین آزمون بازار یابی تعداد20 سوال مدت پاسخ دهی 20 دقیقه

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 20 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید(اختیاری فقط برای رد شدن از این مرحله کلمه ای بنویسید) *



تایید

SWOT در بازاریابی یعنی چه؟ (1 نمره)



تایید

هزینه مالی خدمات یعنی ......... (1 نمره)



تایید

مجموعه تصوراتی که مشتریان درباره یک نام و نشان خاص دارند را ....... می گویند. (1 نمره)



تایید

هسته مرکزی بازاریابی چیست؟ (1 نمره)



تایید

استراتژی ای که شرکت می کوشد محصولات و خدمات خود را به روز نماید، ........ می گویند. (1 نمره)



تایید

به سطوح محصول یا خدمت هرچه به سمت لایه بیرونی نزدیک میشوید از ..........به .............پیش می رود. (1 نمره)



تایید

اجرای استراتژی ترفیع کدام است؟ (1 نمره)



تایید

نفوذ در بازار یعنی ........... (1 نمره)



تایید

محدودیت اصلی فروش حضوری چیست؟ (1 نمره)



تایید

معامله در بازاریابی یعنی .......................... باشد. (1 نمره)



تایید

نامتجانس بودن خدمت یعنی ....... (1 نمره)



تایید

در کدام مرحله چرخه عمر محصول تمرکز زیادی بر روی فعالیتهای ترفیعی و تبلیغاتی صورت می گیرد؟ (1 نمره)



تایید

تولید انبوه محصولات و خارج شدن از حالت دستی مربوط به کدام دوره (انقلاب) در بازاریابی است؟ (1 نمره)



تایید

به چیزی که توانایی تأمین یک خواسته یا نیاز را داشته باشد ........ می گویند. (1 نمره)



تایید

تنها عنصر آمیخته بازاریابی که ایجاد درآمد می کند، کدام است؟ (1 نمره)



تایید

اشاره به ویژگی های محصول بر اساس قابلیت ها، کیفیت و طرح آن، در کدام سطح محصول قرار دارد؟ (1 نمره)



تایید

سطح اول محصول یعنی ........... (1 نمره)



تایید

مطالبه فرآیندهای مربوط به انتخاب خرید، استفاده و یا دورانداختن محصولات، خدمات از سوی افراد برای برطرف کردن نیازها و امیال را .......... می گویند. (1 نمره)



تایید

عرضه محصولات و خدمات جدید به مناطق جغرافیایی جدید را ....... می گویند. (1 نمره)



تایید

به منظور فروش بیشتر، سازمان ها به دنبال عرضه محصول و تولید انبوه هستند اشاره به کدام نسل بازاریابی دارد؟ (1 نمره)



تایید