زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون امتحان آشنایی با اصول وابزار های بازاریابی وتبلیغات (مدرس آقای احمد حشمت نژاد ) به صورت دیجی فرم

باسلام و آرزوی موفقیت لطفا با دقت به سوالات پاسخ دهید.تعداد سوال:20 بارم بندی:20

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 16 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



مرحله بعد
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

سه وظیفه عمده موسسات خدماتی به ترتیب شامل کدام گزینه می باشد؟ (1 نمره)



تایید

محیط بازاریابی از چه جزئی تشکیل شده است؟ (1 نمره)



تایید

کدام گزینه منطقی ترین و دشوار ترین روش تعیین بودجه تبلیغات می باشد؟ (1 نمره)



تایید

نخستین عامل در توسعه بازار، برای فعالان در بازار خدمات سفر چیست؟ (1 نمره)



تایید

 کدام تکنولوژی به مشتری این امکان را می¬دهد تا محتوای مولتی مدیا را با سلیقه خود مورد استفاده قرار دهد؟ (1 نمره)



تایید

............... به عملکرد درک شده از محصول نسبت به انتظارات مشتری وابسته است. (1 نمره)



تایید

 کدام گزینه مفهوم خواسته در بازاریابی می باشد؟ (1 نمره)



تایید

بر اساس این استراتژی می¬توانیم با ساده¬ترین و ارزان¬ترین شیوه ها سعی در انجام فعالیت¬های بازاریابی، تبلیغات و فروش خدمات گردشگری داشته باشیم. تعریف کدام استراتژی بازاریابی می¬باشد؟ (1 نمره)



تایید

منظور از فنا پذیری خدمت چیست؟ (1 نمره)



تایید

اولین گام در انجام بازاریابی آنلاین چیست؟ (1 نمره)



تایید

مفهوم محصول در بازاریابی چیست؟ (1 نمره)



تایید

هدف از مدیریت بازاریابی چیست؟ (1 نمره)



تایید

کدام گزینه آخرین مرحله در فرایند بازاریابی می باشد؟ (1 نمره)



تایید

 کدام گزینه یکی از ابزارهای مهم و رو به رشد در بازاریابی آنلاین است؟ (1 نمره)



تایید

مجموعه ای از ابزا های بازاریابی که با یکدیگر، برای ارضای نیازهای مشتری و ایجاد روابط با مشتریان، فعالیت می¬کنند ؟ (1 نمره)



تایید

 کدام گزینه یکی از ابزارهای مهم در بازاریابی مستقیم می باشد؟ (1 نمره)



تایید

در مفهوم بازاریابی تمرکز اصلی روی کدام گزینه معطوف است؟ (1 نمره)



تایید

کدام گزینه در خصوص بازاریابی متقابل صحبح است ؟ (1 نمره)



تایید

 فعالیت های کوتاه مدت برای مصرف¬کنندگان نهایی، که باعث افزایش ارزش محسوس برای محصول می شود چه نام دارد؟ (1 نمره)



تایید

 چهار ویژگی کلیدی شناخت صحیح خدمت؟ (1 نمره)



تایید