زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون فایل شنیداری«ادب نامی برای تمام خوبی ها» به صورت دیجی فرم

باعرض سلام و احترام خدمت همکاران محترم 1️⃣هر فرد تنها یکبار می تواند وارد سامانه شود. در نتیجه از خروج بی دلیل از سامانه جدا خودداری فرمایید. 2️⃣حضور سر موقع در جلسه امتحان مجازی الزامی است. حضور همراه با تاخیر به معنای عدم امکان دسترسی به سوالات امتحان است. 3️⃣امکان مشاهده هر سوال تنها یکبار وجود دارد و دانشجویان محترم پس از پاسخ به هر سوال امکان مشاهده سوال بعد را خواهند داشت. 4️⃣سوالات تست فاقد نمره منفی است.

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 50 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

نام مدرسه خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

شماره موبایل خود را وارد نمایید *



تایید

کدام یک در مورد تفاوت «تربیت» و «ادب» صحیح نیست؟



تایید

کدام یک صحیح نیست؟



تایید

کدام مورد در مورد«ادب» صحیح نیست؟



تایید

به نظر شما آیا ادب آموزی در بستر آزادی و انتخاب بهتر منتقل می شود و یا در بستر دستوری و نظام پادگانی؟ آیا دیدگاه سومی دارید؟ در چه حوزه ای از ادب آموزی آزادی و در چه حوزه ای به طور مشخص اجبار لازم است؟
دریافت سوال 9



تایید

کدام یک از عبارتهای زیر مربوط به یادگیری مبتنی بر پروژه (پروژه محور) است؟ شماره عبارت های مرتبط را مشخص کنید.مثال: عبارتهای شماره 1و2و3 1. «یادگیری پروژه‌محور روش آموزش نظام‌مندی است که در آن دانش‌آموزان را توسط یک فرایند تحقیقی گسترده، درگیر یادگیری دانش‌‌ها و مهارت‌ها می‌کنند. ساختار این فرایند تحقیقی پیرامون سؤالاتی است که ضرورت آن برای دانش آ»وز قابل درک است و کاربردی حقیقی و واقعی در زندگی روزمره دارد. 2. یادگیری پروژه‌محور کیفیت یادگیری را افزایش می‌دهد و به افزایش قوه ذهنی دانش‌آموزان از طریق درگیر کردن آنان با مسائل پیچیده و جدید می‌انجامد، واضح است که این روش به دانش‌آموزان فرایندها و روال‌های پیچیده، نظیر برنامه‌ریزی و ارتباطات را آموزش می‌دهد. 3. یادگیری پروژه محور عمیق نیست و مطالب آموزشی در ذهن دانش آموز پایدار نمی مانند. ارزیابی دانش آموز در این روش به صورت برگزاری آزمون های استاندارد و چهار گزینه ای صورت می پذیرد. 4. به دانش‌آموزان کمک می‌کند که هم بدانند و هم عمل کنند. 5. از دانش‌‌آموزان در امر یادگیری و به‌کار گرفتن مهارت‌ها برای حل مسئله، ایجاد ارتباط و خود مدیریتی پشتیبانی می‌کند. 6. مشوق فعالیت‌های ذهنی است که یادگیری را به‌صورت امری مادام‌العمر در می‌آورد و موجب مسئولیت‌پذیری مدنی و موفقیت‌‌های شخصی می‌شود. 7. روش تعامل معلم با دانش آموز در این روش سخنرانی و پرسش و پاسخ است و دانش آموز لازم است تا در فرایندی انفرادی پروژه را با معلم خود جلو ببرد. 8. برنامه تحصیلی را به‌کار می‌گیرد، آموزش موضوعی را در بر می‌گیرد و به مسائل اجتماعی می‌پردازد. 9. دانش‌آموزان خسته و بی‌تفاوت را به مشارکت وا می‌دارد و به آن‌ها انگیزه می‌‌دهد.



تایید

از دیدگاه استاد پناهیان، کدامیک از از انگیزه های مختلف برای خوب بودن نیست؟



تایید

کدام مورد صحیح است؟



تایید

کدام یک در مورد تفاوت ادب با منفعت طلبی و محبت درست نیست؟



تایید

فرق بین محبت خدا و منفعت طلبی کدام است؟



تایید

تعریف «ادب» از منظر استاد پناهیان کدام مورد است؟



تایید