زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون بررسی رابطه تدریس فعال با میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان به صورت دیجی فرم

با سلام 
دانش آموز عزیز 
لطفا این پرسشنامه را با دقت پر کنید.
سپاس از همکاری شما 
فاطمه ایمانی،  دانشجوی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان واحد زینب کبری(س) 


digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست



تایید و ادامه
جنسیت؟



تایید

سن؟



تایید

دقیقا مشخص می کنم که برای امتحان چه مدت باید مطالعه کنم. 



تایید

برای عملکرد خوب در امتحان از وقت به طور مناسب استفاده می کنم. 



تایید

برای جبران عدم موفقیت خود، شخصاً برنامه ریزی می کنم.



تایید

از ابتدای ترم برنامه مشخصی برای آمادگی در امتحانات دارم.



تایید

از ابتدای سال تصمیم می گیرم طبق برنامه منظم مطالعه کنم ولی تصمیمم عملی نمی شود.



تایید

من بیش از حد مطالعه را به تاخیر می اندازم.



تایید

هر زمان که فرصتی پیش می آید مطالب درسی را مطالعه می کنم.



تایید

از ابتدای سال فعالیت هایی را که منجر به کسب نمره بالا می شود را در نظر می گیرم.



تایید

برای آمادگی و موفقیت در امتحان به اندازه کافی انرژی صرف می کنم.



تایید

انگیزه اصلی من در امتحان صرفا مطالعه دروس است.



تایید

برای موفقیت در امتحان، فعالیت های کلاسی را منظم و با دقت انجام می دهم.



تایید

شکست قبلی ام به دلیل عدم آمادگی برای امتحان بود.



تایید

در مورد امتحان به اندازه کافی اعتماد به نفس دارم. 



تایید

اطمینان دارم که تلاش من در امتحان نتیحه مورد نظر را خواهد داشت.



تایید

اطمینان دارم که فعالیت هایی که انجام داده ام موجب دریافت نمره مورد نظر خواهد شد.



تایید

برایم بسیار مهم است که هدف مورد نظرم در امتحان را به دست آورم.



تایید

در طول سال از یادداشت های کلاسی استفاده می کنم.



تایید

در هنگام مطالعه در ذهن خود میزان یادگیری ام از مطالب را ارزیابی می کنم.



تایید

نحوه بررسی تکالیف دانش آموزان 



تایید

ارزیابی آموخته های قبلی



تایید

نحوه ایجاد انگیزه در دانش آموزان 



تایید

تقسیم بندی دانش آموزان به گروه های ۳ یا ۴ نفره



تایید

جویا شدن اطلاعات و تجربیات گروه ها در مورد موضوع درس



تایید

تهیه ابزار آزمایش به کمک و همکاری دانش آموزان 



تایید

سازماندهی مطالب درسی و بیان اهداف روی تابلو



تایید

مهارت در شروع تدریس و برانگیختن حس کنجکاوی و تفکر دانش آموز



تایید

انجام آزمایش به کمک و همکاری دانش آموز یا به وسیله گروه ها



تایید

نحوه پرسش و پاسخ و ایجاد زمینه مناسب جهت ایجاد تفکر در دانش آموز 



تایید

بیان مثال های روشن و ساده در ارتباط با موضوع درس



تایید

نحوه تشویق و ترغیب دانش آموز 



تایید

استفاده از نظرات و پاسخ های درست دانش آموز نسبت به موضوعات درس 



تایید

استفاده به موقع از کتاب درسی و میزان توجه به اشکال و تفسیر تصاویر و پیام ها از سوی دانش آموز 



تایید

برقراری ارتباط بین مفاهیم و مطالب درسی با زندگی واقعی



تایید

ارزشیابی از دانش آموزان در حین تدریس



تایید

نحوه رسیدن به اهداف درس با همکاری دانش آموزان و شیوه های کاربرد آن 



تایید

جمع بندی و خلاصه کردن درس با شیوه پرسش و پاسخ



تایید

رعایت زمان پیش بینی شده در طرح درس



تایید

تعیین تکلیف برای دانش آموزان 



تایید