زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون سؤالات عملی مهارت مسئول دفتر پایه یازدهم امور اداری 5\11\9 نوبت اول -دیماه 99 به صورت دیجی فرم

با نام خدا 

تعداد سؤالات 18
زمان پاسخگویی ؛ 50 دقیقه 

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 50 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

نام معلم خود را وارد کنید  *



تایید

نام مدرسه خود را وارد نمایید *



تایید

سؤال ۱-فرض کنید از شما خواسته شده است در سازمانی که مشغول به کار هستید وظایف واحد های زیر را دسته بندی کنید ؛

الف-اجرا و نظارت بر اجرای برنامه های آموزش ------------

ب - اجرای قراردادهای خرید کالاهای مورد نیاز ------------

ج-ارتباط با سایر موسسات آموزشی -----------
د- ارزشیابی مشاغل ------------
(2 نمره)



تایید

سؤال ۲- واحدهای -----------پشتیبان واحدهای صف هستند . (0.5 نمره)



تایید

سؤال ۳- تصویر زیر مربوط به چیست؟ به طور خلاصه نام ببرید . (3.5 نمره)
دریافت سوال 3



تایید

سؤال ۴-تصویر زیر نشان دهنده کدام واحد است ؟ دو وظیفه آ نرا بنویسید . (2.5 نمره)
دریافت سوال 4



تایید

سؤال ۵-روش اداره امور دفتری متمرکز را تعریف کنید ؟ (1.5 نمره)



تایید

سؤال ۶-کفش هایی با جنس متالیک و براق جزو پوشش ----------،خانم ها است .
رسمی موجه / رسمی ناموجه 

(0.25 نمره)



تایید

سؤال ۷- شخصی که وقت نمی شناسد
------------خود را نزد دیگران از دست میدهد .
(0.5 نمره)



تایید

سؤال ۸_ پیام تصویر زیر را بنویسید . (0.5 نمره)
دریافت سوال 8



تایید

سؤال ۹- مفهوم تصویر زیر کدام ویژگی منشی را نشان میدهد ؟ (0.5 نمره)
دریافت سوال 9



تایید

سؤال ۱۰- مهارت های مربوط به تصویر را نام ببرید؟ (1.5 نمره)
دریافت سوال 10



تایید

سؤال ۱۱- ریتم تنفس صحیح چگونه است ؟  (0.75 نمره)



تایید

سؤال ۱۲- تکنیک معروف اولویت بندی فعالیتها چیست ؟فقط نام ببرید . (1 نمره)



تایید

سؤال ۱۳- قرار دادن مچ پا روی مچ پای دیگر نشانه -----------است. (0.5 نمره)



تایید

سؤال ۱۴- گونه مؤدبانه خوردن -------و آ مدن --------، میباشد . (1 نمره)



تایید

سؤال ۱۵- مؤثر ترین کلمه در ارتباط با دیگران -----------و نامناسب ترین  کلمه در ارتباطات -----------است . (1 نمره)



تایید

سؤال 16- برای مقابله با افراد ناسازگار باید به احساسات طرف مقابل احترام بگذاریم .          صحیح              غلط (0.25 نمره)



تایید

سؤال ۱۷-یکی از رموز موفقیت در مذاکره و از اصول بنیادین آ ن ، خوب صحبت کردن است .     صحیح 
غلط 
(0.25 نمره)



تایید

سؤال ۱۸- فرض کنید در یک بانک مشغول بکار هستید و فردی که خوب نمی شنود به شما مراجعه کرده است ، چگونه با او رفتار میکنید ؟  (2 نمره)



تایید