شما نیز میتوانیدبه سادگی نظرسنجی جامع برگزار کنید
www.digiform.ir

نظرسنجی به صورت دیجی فرم

مادر درس پژوهش وتوسعه حرفه ای2سعی داریم تابه این پرسش پاسخ بدهیم که چراکنترل معلم روی رفتاردانش آموزان درفضای مجازی کمترازکلاس های حضوری است؟



تایید و ادامه
صدای رسا‌‌ی معلم پایه و اساس یک تدریس منسجم ،مفید و یک ارتباط قوی است.



تایید

داشتن نقشه ذهنی(طرح درس) و آمادگی قبلی برای معلم ضرورت داشته و در کیفیت تدریس بسیار موثر است.



تایید

بنظر میرسد داشتن نظم برای حضور در کلاس برای معلم امری حساس و الگویی برای دانش آموزان است.



تایید

امکانات ضعیف آموزشی علت اساسی بی علاقگی دانش آموز به کلاس های آنلاین است.



تایید

به علت کمبود وقت برای تدریس در فضای مجازی ،معلم بیشترین وقت را صرف تدریس می کند تا کنترل رفتار دانش آموزان.



تایید

به نظر می رسد در کلاس های مجازی چون معلم ابزار مناسب برای کنترل کلاس را ندارد ،بی نظمی در کلاس بیشتر است. *



تایید

به نظر می‌ رسد در هر کلاس تعدادی دانش آموز هستند که در مناطق محروم و به دلیل موقعیت جغرافیایی دسترسی کامل به اینترنت ندارند و کاملا سر کلاس حضور ندارند ، بنابراین معلم کنترل کمتری روی رفتار این دانش آموزان دارد.



تایید

تدریس مجازی باعث کنترل کمتر رفتار دانش آموزان شده است که در نتیجه آن ،سنجش یادگیری واقعی دانش آموزان نیز دشوارتر شده است. *



تایید

تدریس در فضای مجازی باعث شده است که اولیا نسبت به معلم ، بیشتر رفتار و درس دانش آموز را کنترل کند.



تایید

بنظر می رسد اگر این امکان وجود داشت که دانش آموزان با معلم میتوانستند طی کلاس ها تصویر همدیگر را داشته باشند ،کار مدیریت و کنترل کلاس برای معلمان بسیار بهتر شکل میگرفت. *



تایید

هر چقدر در کلاس های مجازی ارتباط عاطفی قوی تری بین معلم و دانش آموز شکل بگیرد کنترل بر روی رفتار آنان ساده تر میگردد. *



تایید

در کلاس های مجازی به دلیل از بین رفتن ترس دانش آموز نسبت به معلم تسلط برروی آنان دشوار گردیده است.



تایید

یکی از علل های بی علاقگی و منفعل بودن دانش آموز در کلاس های آنلاین عدم آگاهی او از ابزارهای آموزشی (گوشی ، کامپیوتر، اینترنت و ...) است.



تایید

ارتباط قوی گرفتن با خانواده های دانش آموزان میتواند تا حد زیادی ما را در شناخت دانش آموز و در نتیجه کنترل او به موفقیت برساند.



تایید

بنظر میرسد از آنجا که در آموزش مجازی دانش آموزان حضور معلم و قیافه او را نمیبینند نمیتوانند با او ارتباط بگیرند .



تایید

برخی از دانش آموزان ، آموزش مجازی را جدی نمی ‌گیرند و معلم کنترل کمتری روی رفتار آنها دارد و در نتیجه باعث افت عملکرد تحصیلی آنها می شود.



تایید

در کلاسهای مجازی به دلیل آنکه اعضای کلاس همدیگر را نمیبینند و شناخت کمتری نسبت به هم دارند در نتیجه دانش آموزان به خصوص افراد خجالتی فرصت بهتری برای فعالیت و نشان دادن خودشان دارند.



تایید

در کلاس مجازی از آنجا که بچه ها در کنار هم نیستند شیطنت آنها و زدو خورد رخ نداده و در نتیجه کار تسلط و کنترل معلم روی رفتار آنها راحت تر است.



تایید

به نظر می رسد که در کلاس های مجازی احساس رقابت پایینتر آمده و در پی ان کنترل معلم برروی رفتارهای آنان بالاتر میرود.



تایید

سن شما؟
سابقه خدمت؟
سطح تحصیلات؟
نوع مدرسه(دولتی یا...)؟
پایه؟



تایید

سن شما:
سابقه خدمت:
سطح تحصیلات:
نوع مدرسه(دولتی یا...)
پایه:
*



تایید