شما نیز میتوانیدبه سادگی نظرسنجی جامع برگزار کنید
www.digiform.ir

نظرسنجی فرم نظرسنجی کادرآموزشی واجرایی دبیرستان خدیجه 1403_1402 به صورت دیجی فرم

با توجه به اینکه نظرات دانش‌آموزان عزیز می تواند مدرسه را در برنامه ریزی مطلوب یاری نماید، از دانش آموزان عزیز درخواست می گردد ،فرم نظرسنجی( دبیران دبیرستان خدیجه وعملکرد کادر اجرایی) رابادقت تکمیل و ارسال نمایید.




تایید و ادامه
قرآن 
حضوربه موقع درکلاس درس و کیفیت نظم و نحوه مدیریت کلاس *



تایید

قرآن 

استفاده از روش های مناسب تدریس متناسب با محتوای درس ، رعایت ترتیب و پیوستگی مطالب درسی، ارایه درس با بیان روشن و قابل فهم 

 جذب مشارکت دانش آموزان وایجاد تعامل بین دانش آموزان در ارائه مباحث درسی *



تایید

قرآن 

استفاده از روش های مناسب جهت سنجش میزان یادگیری دانش آموزان، بررسی و ارائه بازخورد تکالیف و پروژه های محوله به دانش آموزان و درک مناسب از وجود مشکلات دانش آموزان درحدامکان
*



تایید

درس پیام آسمان 

حضوربه موقع درکلاس درس و کیفیت نظم و نحوه مدیریت کلاس 
*



تایید

درس پیام آسمان 

استفاده از روش های مناسب تدریس متناسب با محتوای درس ، رعایت ترتیب و پیوستگی مطالب درسی، ارایه درس با بیان روشن و قابل فهم 

 جذب مشارکت دانش آموزان وایجاد تعامل بین دانش آموزان در ارائه مباحث درسی *



تایید

درس پیام آسمان

استفاده از روش های مناسب جهت سنجش میزان یادگیری دانش آموزان، بررسی و ارائه بازخورد تکالیف و پروژه های محوله به دانش آموزان و درک مناسب از وجود مشکلات دانش آموزان درحدامکان *



تایید

درس عربی 
حضوربه موقع درکلاس درس و کیفیت نظم و نحوه مدیریت کلاس 
*



تایید

درس عربی

استفاده از روش های مناسب تدریس متناسب با محتوای درس ، رعایت ترتیب و پیوستگی مطالب درسی، ارایه درس با بیان روشن و قابل فهم 

 جذب مشارکت دانش آموزان وایجاد تعامل بین دانش آموزان در ارائه مباحث درسی *



تایید

درس عربی 

استفاده از روش های مناسب جهت سنجش میزان یادگیری دانش آموزان، بررسی و ارائه بازخورد تکالیف و پروژه های محوله به دانش آموزان و درک مناسب از وجود مشکلات دانش آموزان درحدامکان *



تایید

ادبیات فارسی

حضوربه موقع درکلاس درس و کیفیت نظم و نحوه مدیریت کلاس *



تایید

ادبیات فارسی

استفاده از روش های مناسب تدریس متناسب با محتوای درس ، رعایت ترتیب و پیوستگی مطالب درسی، ارایه درس با بیان روشن و قابل فهم 

 جذب مشارکت دانش آموزان وایجاد تعامل بین دانش آموزان در ارائه مباحث درسی *



تایید

ادبیات فارسی

استفاده از روش های مناسب جهت سنجش میزان یادگیری دانش آموزان، بررسی و ارائه بازخورد تکالیف و پروژه های محوله به دانش آموزان و درک مناسب از وجود مشکلات دانش آموزان درحدامکان *



تایید

مطالعات اجتماعی

حضوربه موقع درکلاس درس و کیفیت نظم و نحوه مدیریت کلاس 
*



تایید

مطالعات اجتماعی

استفاده از روش های مناسب تدریس متناسب با محتوای درس ، رعایت ترتیب و پیوستگی مطالب درسی، ارایه درس با بیان روشن و قابل فهم 

 جذب مشارکت دانش آموزان وایجاد تعامل بین دانش آموزان در ارائه مباحث درسی *



تایید

مطالعات اجتماعی

استفاده از روش های مناسب جهت سنجش میزان یادگیری دانش آموزان، بررسی و ارائه بازخورد تکالیف و پروژه های محوله به دانش آموزان و درک مناسب از وجود مشکلات دانش آموزان درحدامکان
   *



تایید

ریاضی

حضوربه موقع درکلاس درس و کیفیت نظم و نحوه مدیریت کلاس  *



تایید

ریاضی

استفاده از روش های مناسب تدریس متناسب با محتوای درس ، رعایت ترتیب و پیوستگی مطالب درسی، ارایه درس با بیان روشن و قابل فهم 

 جذب مشارکت دانش آموزان وایجاد تعامل بین دانش آموزان در ارائه مباحث درسی *



تایید

ریاضی

استفاده از روش های مناسب جهت سنجش میزان یادگیری دانش آموزان، بررسی و ارائه بازخورد تکالیف و پروژه های محوله به دانش آموزان و درک مناسب از وجود مشکلات دانش آموزان درحدامکان    *



تایید

علوم تجربی
حضوربه موقع درکلاس درس و کیفیت نظم و نحوه مدیریت کلاس *



تایید

علوم تجربی

استفاده از روش های مناسب تدریس متناسب با محتوای درس ، رعایت ترتیب و پیوستگی مطالب درسی، ارایه درس با بیان روشن و قابل فهم 

 جذب مشارکت دانش آموزان وایجاد تعامل بین دانش آموزان در ارائه مباحث درسی *



تایید

علوم تجربی

استفاده از روش های مناسب تدریس متناسب با محتوای درس ، رعایت ترتیب و پیوستگی مطالب درسی، ارایه درس با بیان روشن و قابل فهم 

 جذب مشارکت دانش آموزان وایجاد تعامل بین دانش آموزان در ارائه مباحث درسی *



تایید

علوم تجربی

استفاده از روش های مناسب جهت سنجش میزان یادگیری دانش آموزان، بررسی و ارائه بازخورد تکالیف و پروژه های محوله به دانش آموزان و درک مناسب از وجود مشکلات دانش آموزان درحدامکان    *



تایید

فرهنگ وهنر

حضوربه موقع درکلاس درس و کیفیت نظم و نحوه مدیریت کلاس  *



تایید

فرهنگ وهنر

استفاده از روش های مناسب تدریس متناسب با محتوای درس ، رعایت ترتیب و پیوستگی مطالب درسی، ارایه درس با بیان روشن و قابل فهم 

 جذب مشارکت دانش آموزان وایجاد تعامل بین دانش آموزان در ارائه مباحث درسی *



تایید

فرهنگ وهنر

استفاده از روش های مناسب جهت سنجش میزان یادگیری دانش آموزان، بررسی و ارائه بازخورد تکالیف و پروژه های محوله به دانش آموزان و درک مناسب از وجود مشکلات دانش آموزان درحدامکان    *



تایید

فرهنگ وهنر

استفاده از روش های مناسب جهت سنجش میزان یادگیری دانش آموزان، بررسی و ارائه بازخورد تکالیف و پروژه های محوله به دانش آموزان و درک مناسب از وجود مشکلات دانش آموزان درحدامکان    *



تایید

زبان انگلیسی

حضوربه موقع درکلاس درس و کیفیت نظم و نحوه مدیریت کلاس  *



تایید

زبان انگلیسی

استفاده از روش های مناسب تدریس متناسب با محتوای درس ، رعایت ترتیب و پیوستگی مطالب درسی، ارایه درس با بیان روشن و قابل فهم 

 جذب مشارکت دانش آموزان وایجاد تعامل بین دانش آموزان در ارائه مباحث درسی *



تایید

زبان انگلیسی

استفاده از روش های مناسب جهت سنجش میزان یادگیری دانش آموزان، بررسی و ارائه بازخورد تکالیف و پروژه های محوله به دانش آموزان و درک مناسب از وجود مشکلات دانش آموزان درحدامکان    *



تایید

کاروفناوری
حضوربه موقع درکلاس درس و کیفیت نظم و نحوه مدیریت کلاس  *



تایید

کاروفناوری

استفاده از روش های مناسب تدریس متناسب با محتوای درس ، رعایت ترتیب و پیوستگی مطالب درسی، ارایه درس با بیان روشن و قابل فهم 

 جذب مشارکت دانش آموزان وایجاد تعامل بین دانش آموزان در ارائه مباحث درسی

  *



تایید

کاروفناوری
استفاده از روش های مناسب جهت سنجش میزان یادگیری دانش آموزان، بررسی و ارائه بازخورد تکالیف و پروژه های محوله به دانش آموزان و درک مناسب از وجود مشکلات دانش آموزان درحدامکان    *



تایید

تربیت بدنی

حضوربه موقع درکلاس درس و کیفیت نظم و نحوه مدیریت کلاس  *



تایید

تربیت بدنی
استفاده از روش های مناسب تدریس متناسب با محتوای درس ، رعایت ترتیب و پیوستگی مطالب درسی، ارایه درس با بیان روشن و قابل فهم 

 جذب مشارکت دانش آموزان وایجاد تعامل بین دانش آموزان در ارائه مباحث درسی *



تایید

تربیت بدنی

استفاده از روش های مناسب جهت سنجش میزان یادگیری دانش آموزان، بررسی و ارائه بازخورد تکالیف و پروژه های محوله به دانش آموزان و درک مناسب از وجود مشکلات دانش آموزان درحدامکان   

  *



تایید

تفکر وسبک زندگی وآمادگی دفاعی

حضوربه موقع درکلاس درس و کیفیت نظم و نحوه مدیریت کلاس 
  *



تایید

تفکروسبک زندگی وآمادگی دفاعی

استفاده از روش های مناسب تدریس متناسب با محتوای درس ، رعایت ترتیب و پیوستگی مطالب درسی، ارایه درس با بیان روشن و قابل فهم 

 جذب مشارکت دانش آموزان وایجاد تعامل بین دانش آموزان در ارائه مباحث درسی

  *



تایید

تفکروسبک زندگی وآمادگی دفاعی

استفاده از روش های مناسب جهت سنجش میزان یادگیری دانش آموزان، بررسی و ارائه بازخورد تکالیف و پروژه های محوله به دانش آموزان و درک مناسب از وجود مشکلات دانش آموزان درحدامکان   

  *



تایید

کادر اجرایی (خانم شمس)

حضور به موقع در مدرسه وکیفیت برنامه ریزی و نظم در رسیدگی به امور محوله  *



تایید

کادر اجرایی (خانم شمس)

در دسترس بودن وپاسخگویی به مراجعین وتوجه به نظرات واعمال نظرات دربرنامه ریزی ها درصورت امکان 
*



تایید

کادراجرایی (خانم شمس )
رعایت اصول اخلاقی وتکریم ارباب رجوع 
*



تایید

کادراجرایی (خانم رحمتی)





حضور به موقع در مدرسه وکیفیت برنامه ریزی و نظم در رسیدگی به امور محوله  *



تایید

کادر اجرایی (خانم رحمتی )

در دسترس بودن وپاسخگویی وتوجه به نظرات واعمال نظرات دربرنامه ریزی ها درصورت امکان *



تایید

 کادر اجرایی (خانم رحمتی )

رعایت اصول اخلاقی وتکریم ارباب رجوع *



تایید

کادر اجرایی (خانم  صابری زاده )

در دسترس بودن وپاسخگویی وتوجه به نظرات واعمال نظرات دربرنامه ریزی ها درصورت امکان *



تایید

کادر اجرایی (خانم  صابری زاده )

حضور به موقع در مدرسه وکیفیت برنامه ریزی و نظم در رسیدگی به امور محوله *



تایید

کادر اجرایی (خانم صابری زاده )

رعایت اصول اخلاقی وتکریم ارباب رجوع *



تایید

لطفا پیشنهاد خود رادرراستای اجرای بهینه برنامه های آموزشی وپرورشی دبیرستان، بفرمایید . *



تایید

لطفا نظر کلی خودرادررابطه با تدریس دبیران فوق برنامه و اجرای بهینه برنامه فوق برنامه دبیرستان بفرمایید .



تایید