زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون کپی از تفکر و سواد رسانه اى ترم دوم به صورت دیجی فرم

خرداد 1400

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 20 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

١-به طور كلى فرآيند  انتشار هر نوع آرزو و تصميم فردى چند مرحله است؟ (0.5 نمره)



تایید

براى توليد رسانه اى بايد مهندسى .....كرد.  (0.5 نمره)



تایید

٣- رسانه يك سويه؛ يك فرستنده پيام...... و يك .......پيام( مصرف كننده) وجود دارد (0.5 نمره)



تایید

٤- كدام يك از گزينه هاى زير ميتواند تاثير رسانه مخاطب را نشان دهد؟ (0.5 نمره)



تایید

٥-كدام گزينه در عصر حاضر، شناخت حقوق متقابل رسانه ها، مخاطبان و دولت ها را به امروز ضرورى تبديل كرده است؟ (1 نمره)



تایید

٦- رسانه ها بر أساس چه چيز به توليد پيام مى پردازند؟ (0.5 نمره)



تایید

٧-مدها چه الگوهايى هستند؟ (0.5 نمره)



تایید

٨- شخصيت ها در واقعيت شفاف تر هستند يا در رسانه ها؟ (0.5 نمره)



تایید

٩-كدام گزينه نشان دهنده ى سبك زندگى است؟ (1 نمره)



تایید

١٠-چه چيزى زمينه ى توان غلبه بر چهار محدوديت را مهيا مى سازد؟ (1 نمره)



تایید

١١-مخاطب فعال و خلاق در رويا رويي با هر پيام رسانه او خود را با چند پرسش كليدى روبرو مى ببند؟ (0.5 نمره)



تایید

١٢-كدام گزينه در مورد اخبار زرد صحيح است؟ (0.5 نمره)



تایید

١٣-پديده سرريز اطلاعات يعنى: (0.5 نمره)



تایید

١٤-در اخلاق رسانه اى منشأ ارزشها كدام ها هستند، (1 نمره)



تایید

١٥-گزاره اخلاقى .......... بر عهده كدام گروه است؟ (1 نمره)



تایید