زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون کارگاه نوآوری و کارآفرینی پایه یازدهم پودمان چهارم به صورت دیجی فرم

سلام.خوش آمدید.آزمون 20 سوال و 30 دقیقه زمان دارد.

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 25 دقیقه میباشد

در هنگام شروع آزمون دوربین فعال میشود



مرحله بعد
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

شماره موبایل خود را وارد نمایید *



تایید

۱۶- برگزاری پویش های تبلیغاتی مربوط به کدام قدم زیر است.



تایید

۵- .................: محصول بر اساس نیازهای یک قشر خاص از جمعیت طراحی شده است؛ مثلاً: رانندگان تاکسی



تایید

۱۴- .............. نتیجه برقراری ارتباطات طولانی مدت و موثر با مشتری درباره کیفیت محصول است.



تایید

۱۵- انتخاب اسم مربوط به کدام قدم ذیل است.



تایید

۱۷- در حال حاضر اداره کل مالکیت صنعتی وابسته به ....................... مسئول ثبت اختراعات و نشان‌های تجاری است.



تایید

۲۰- در بازاریابی یکی از مهمترین عوامل انتخاب راه های درست ارتباط بین شما و مشتری ها است.



تایید

۶- در روش قیمت گذاری ..........برای هر محصول پکیج درست کرده و آن را در کنار سایر محصولات می فروشیم؟



تایید

2-برای اینکه بتوانید برای بازاریابی و فروش محصول، راهبرد درستی تعیین کنید، کدام گزینه را انجام می دهیم.



تایید

۱۳- اول عمده فروش ها محصول را از تولیدی می‌خرند و بعد آنها محصولات را در بین خرده‌فروش ها توزیع می‌کنند.



تایید

۱۸- درستی یا نادرستی: در انتخاب مشتری اولین قدم این است که بدانید با چه گروهی از مشتری ها حرف بزنید.



تایید

۱۹- در زمان شروع فروش اول محصول یا خدمت را به گروه بزرگ از مشتری عرضه کنید.



تایید

۱۱- مشتری را با مشاهده صداها و بوها تحت تاثیر قرار می دهد.



تایید

۷- در انواع روشهای قیمتگذاری،تعیین قیمت بر اساس هیجانات لحظهای مشتری، مربوط به کدام گزینه است.



تایید

۱۲- این محصول به صورت مستقیم توسط تولید کننده به مشتری فروخته می‌شود. مشتری هم بدون واسطه آن را دریافت می کند.



تایید

1-کدام گزینه از عوامل اصلی بازاریابی موفق برای یک محصول نیست؟



تایید

۴- .................: محصول ما جوری طراحی میشود که همه میگویند این محصول به قیمتش میارزد.



تایید

۳- خرد کردن بازار به گروههای کوچکتر مشتری با نیازهای مشابه، مربوط به کدام گزینه است؟



تایید

۱۰- این استراتژی فروش، مشتری را اغوا می کند که بدون حساب و کتاب و اصطلاحاً دو دو تا چهار تا کردن محصول را بخرد.



تایید

۸- روشهای زیادی برای قیمتگذاری محصول وجود دارد. یکی از معروفترین این روشها «ماتریس قیمتگذاری» است. طبق این ماتریس، محصول شما هر چقدر......................باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت.



تایید

۹- جمله با صدای آرام و نامحسوس «بیا، میخوام هیجانزدهات کنم ...»، مربوط به کدام گزینه است؟



تایید