زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون تفکروسوادرسانه به صورت دیجی فرم

سوالات صحیح وغلط و چهارگزینه ای است. زمان سی دقیقه وپس از آن ارتباطتتون قطع می شود.سوالات قابل برگشت نیستند. موفق باشید.

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 30 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

شاخص خلاقیت هر رسانه دربیشترین تاثیرگذاری بر مخاطبین است.



تایید

به عقیده صاحب نظران اخلاق رسانه ای در جوامع گوناگون یکسان است.



تایید

وقتی کارخانه ای از تبلیغ یکی بخر دوتاببر استفاده می کند از کدام فن اقناع بهره می برد.



تایید

اگر شما سلبربتی ها را در زندگی واقعی خود مشاهده کنید متوجه می شویدکه به تصویر رسانه ای خود شباهتی ندارند.



تایید

مهندسی پیام مانند آشپزی است.



تایید

به فرآیند انتخاب . نگه داشتن. وکنترل پیام کلیشه سازی گفته می شود.



تایید

به شرایط زمانی ومکانی وعناصربیرونی پیام متن پیام گفته می شود.



تایید

تبلیغات رسانه ای سبب گردیده تا ...... بودن به مهمترین ویژگی مورد پسند خانم ها تبدیل شود.



تایید

فضای مجازی اکنون بخش واقعی وجدی زندگی ما را تشکیل داده است.



تایید

نسل انگشت شست اشاره به استفاده نامحدود نوجوانان از گوشی تلفن همراه دارد.



تایید

استفاده روزانه کمتر از سه ساعت در روز بدون هدف خاص از نت به معنای اعتیاد فرد است.



تایید

معرفی معتادان در رسانه به صورت افرادی کثیف ولاغر راچه می نامیم.



تایید

باید با درجه بندی به سراغ استفاده از رسانه ها رفت ومشروط استفاده نمود.



تایید

رسانه ها بر اساس ارزش ها ودیدگاههای مخاطبین خود به تولید پیام می پردازند.



تایید

اولین مولفه از سبک زندگی که تحت تاثیر نت دچار تحول میگردد کدام است.



تایید

استفاده فعال از تلویزیون ونت روی ارتباطات درون خانواده اثر منفی می گزارد.



تایید

فناوری نوین این امکان را داده که همه بتوانند در کمترین زمان وهزینه پیام خودرادرابعاد جهانی انتشار دهند.این پدیده را سرریز اطلاعات می نامند.



تایید

ظهور رسانه های دو سویه مفهوم خطی را تغییر داده است.



تایید

در جدول استفاده از رسانه هاکدام بیشترین تاثیرگذاری وکدام بیشترین تمرکز را دارند.



تایید

اکثر رسانه ها در جهت منافع وسودآوری مخاطبین خود به تولید پیام می پردازند.



تایید