زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون پودمان چهارم کارآفرینی به صورت دیجی فرم

به نام خدا 
با عرض سلام خدمت هنرجویان گرامی لطفا با دقت سوالات را بخوانید و پاسخ درست را انتخاب کنید

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 20 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد

نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *

منظور از بخش بندی بازار خرد کردن بازار به بخش های کوچکتر با نیازهای کاملا متفاوت است (0.5 نمره)

یکی از معروف ترین روش ها برای قیمت گذاری محصول، روش ماتریس است (0.5 نمره)

بهترین موقعیت برای فروش محصول در بازار همان حفره های بازار هستند (0.5 نمره)

روش قیمت گذاری ماتریس فقط از کیفیت کالاها برای قیمت گذاری استفاده می کند (0.5 نمره)

طبق روش قیمت گذاری ماتریس، هرچقدر محصول کیفیت بالاتری داشته باشد قیمت بالاتری خواهد داشت (1 نمره)

کدام یک از انواع روش های قیمت گذاری است؟ (1 نمره)

مزیت رقابتی عاملی است که سبب می شود یک شرکت در محیط رقابتی با مشکل مواجه شود. (0.5 نمره)

کدام یک از گزینه های زیر جزو روشهای قیمت گذاری ماتریس است؟  (1 نمره)

کدام یک از عوامل زیر در بازاریابی تاثیر دارد؟ (1 نمره)

برای شناخت درست مشتری ها هم تحقیقات بازار انجام داد و هم بخش بندی بازار (0.5 نمره)

یکی از عوامل اصلی برای بازاریابی موفق، قیمت محصول است (0.5 نمره)

بازاریابی عبارت است از شناخت نیاز ها، رفع نیازها و کسب درآمد (0.5 نمره)

............ یعنی محصول ما طوری طراحی شود که همه بگویند این محصول به قیمتش می ارزد. (1 نمره)

کدام یک از موارد زیر در قیمت گذاری محصولات تاثیر چندانی ندارد؟ (1 نمره)




در حال ذخیره اطلاعات...
تا دریافت کدپیگیری منتظر بمانید
متاسفانه اطلاعات شما ثبت نشد.
به هیچ وجه از این صفحه خارج نشوید
مجددا ثبت نهایی را انتخاب کنید تا کد پیگیری را دریافت کنید
موارد اجباری را تکمیل کنید