زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون امتحان جبرانی نوبت اول مدیریت تولید یازدهم هنرستان به صورت دیجی فرم

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 35 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



مرحله بعد
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

7_در این روش با پاسخ به اولین چرا، چرای دیگری را به دنبال دارد که پاسخ به چراهای دیگر باعث ایجاد ایده می شود (0.5 نمره)



تایید

17_گام آخر در توسعه محصول جدید کدام است؟ (0.5 نمره)



تایید

12_در این مرحله واحد تحقیق و توسعه (R-D) محصول را به یک محصول واقعی تبدیل می کنند.این مرحله نیاز به سرمایه گذاری زیادی دارد و نشان می دهد آیا ایده توانایی تبدیل به محصول واقعی را دارد؟ یا خیر؟ (0.5 نمره)



تایید

10_از اهداف بازار سنجی در تولید و توسعه یک محصول کدام است؟ (0.5 نمره)



تایید

19_از مهمترین عوامل در طراحی محصولات جدید کدام است؟ (0.5 نمره)



تایید

16_برای بررسی اینکه آیا نیاز به ایجاد تغییرات در محصول تولیدی اولیه وجود دارد یا خیر به انجام و بررسی کدام مرحله نیازمندیم؟ (0.5 نمره)



تایید

13_کدام یک از اقدامات زیر در مرحله آزمون انجام می شود؟ (0.5 نمره)



تایید

9_کدام گزینه از لازمه های امکان سنجی برای غربالگری ایده می باشد؟ (0.5 نمره)



تایید

3_کدام گزینه از منابع لازم برای تولید ایده نمی باشد؟ (0.5 نمره)



تایید

2_ کدام محصول که امروز مورد استفاده ما قرار گرفته است در فرایند توسعه قرار گرفته و روز به روز فناوری پیشرفته تری دارد؟ (0.5 نمره)



تایید

5_ در طراحی و توسعه یک لامپ کدام یک از موارد ذیل می تواند بیشتر از همه باعث افزایش فروش و موفقیت ایده تولید لامپ باشد؟ (0.5 نمره)



تایید

18_در مرحله معرفی محصول به بازار کدام موارد بایستی توسط شرکت تصمیم گیری شود؟ (0.5 نمره)



تایید

14_هدف از استفاده از آزمون در مراحل مختلف توسعه محصول جدید کدام است؟ (0.5 نمره)



تایید

11_این عبارت مربوط به کدام بخش از امکان سنجی توسعه محصول می باشد؟
«بررسی تجهیزات و امکانات اولیه کار از جمله کارگاه یا فضای کار و مواد اولیه می باشد»
(0.5 نمره)



تایید

1_کدام گزینه تعریف توسعه نمی باشد؟ (0.5 نمره)



تایید

6_ در این روش گروهی که استعداد ایده پردازی دارند دور هم جمع می شوند و به ارائه ایده های جدید می پردازند. (0.5 نمره)



تایید

8_کدام فرایند برای رسیدن به توسعه یک محصول جدید صحیح است؟ (0.5 نمره)



تایید

20_تعریف فناوری کدام است؟ (0.5 نمره)



تایید

15_تحلیل آزمون و کشف بازار اولیه چندمین مرحله در فرایند توسعه محصول جدید است؟ (0.5 نمره)



تایید

4_اولین مرحله از مراحل توسعه محصول جدید کدام است؟ (0.5 نمره)



تایید