زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون امتحان مدیریت کیفیت ورضایت مشتریان (مدرس آقای حشمت نژاد) به صورت دیجی فرم

با سلام وآرزوی موفقیت لطفا به سوالات با دقت پاسخ دهید.:تعدادسوال 20 .:بارم بندی 20

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 15 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



مرحله بعد
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

این جمله از کیست؟ " رضایت عبارت است از احساس خوشایند شخص که از مقایسه عملکرد ذهنی و در قیاس با انتظارات او ناشی می شود" (1 نمره)



تایید

مدل سروکوال ترکیبی از چند بعد در زمینه کیفیت خدمات می باشد؟ (1 نمره)



تایید

طبق طبقه بندی مشتریان بر اساس سودمندی و روابط، مشتریانی که وفادار هستند ولی سودمند نیستند در کدام بخش قرار می گیرند؟ (1 نمره)



تایید

کدام مدل رضایت مشتری، قادر است سه نوع نیازهای یک محصول که بر روی رضایت مشتری از طریق مختلف اثر گذار باشد را تفکیک نماید؟ (1 نمره)



تایید

کدام مدل فقط خدماتی که به وسیله مشتریان استفاده می شود را مورد سنجش و ارزیابی قرار می دهد؟ (1 نمره)



تایید

در طبقه بندی کلی مدل های سنجش رضایتمندی مشتری، شاخص رضایتمندی مشتری جز کدام روش طبقه بندی می¬شود؟ (1 نمره)



تایید

به کلیه ویژگی هایی که بر طرف کننده نیازهای مشتری می باشد چه می گویند؟ (1 نمره)



تایید

برای سنجش کیفی تجارب معمولی مشتریان از دو فن ............... و ............. استفاده می شود. (1 نمره)



تایید

اولین گام دشوار در راه ایجاد هماهنگی و اجرای فلسفه مدیریت کیفیت جامع چیست؟ (1 نمره)



تایید

 در سنجش رضایت مشتری باید به چه نکته ای توجه نمود؟ (1 نمره)



تایید

 در ضوابط درجه بندی تاسیسات گردشگری کدام معیار معادل" الزامی غیر قابل جبران" است؟ (1 نمره)



تایید

توجه شخصی و اختصاص زمان کاری مناسب برای تمام مشتریان به کدام عامل تعیین کننده کیفیت خدمات اشاره دارد؟ (1 نمره)



تایید

بر اساس نظریه عدم تایید انتظارات " اگر عملکرد ادراک شده از انتظارات مشتری .............. باشد.، مشتری احساس .................. می نماید" (1 نمره)



تایید

هدف نهایی از فرایند ارتباط با مشتری چیست؟ (1 نمره)



تایید

 ............ یک سازمان بین المللی غیر دولتی مستقل است که در سال 1946 به منظور تسهیل همکاری و وحدت بین المللی استانداردهای صنعتی تاسیس شد. (1 نمره)



تایید

میزان عدم تطابق میان خدمات مورد انتظار مشتریان و درک سازمان از انتظار مشتریان درکدامیک از شکاف های میان دیدگاه ارائه دهندگان خدمات و مشتریان در خصوص کیفیت خدمات قرار می گیرد ؟ (1 نمره)



تایید

 کدام گزینه درباره ویژگی های خدمات در مقایسه با کالاها صحیح است؟ (1 نمره)



تایید

 درسیستم هایی که مشتمل بر تضمین کیفیت هستند کار ارزیابی توسط چه شخصی انجام می شود؟ (1 نمره)



تایید

تا چه حد یک محصول متناسب، به منظوری که بدان دلیل ساخته شده است مورد استفاده قرار می گیرد، به کدام مفهوم کیفیت اشاره دارد؟ (1 نمره)



تایید

تصمیمات موثر مبتنی بر تحلیل داده ها و اطلاعات به کدام رویکرد مدیریت کیفیت جامع اشاره داره؟ (1 نمره)



تایید