زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون پودمان چهارم (بازاریابی و فروش) کارگاه نوآور به صورت دیجی فرم

تنها یکبار می توانید در آزمون شرکت نمایید

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 15 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

در زمان فروش محصول وقتی که ما فرصتی را برای مصرف کننده فراهم کنیم که قبل از تصمیم گیری برای خرید، محصول را مورد بررسی و تجربه قرار دهد از چه نوع بازاریابی استفاده کرده ایم؟



تایید

کدام مورد جزو مزیت های رقابتی محصول نیست.



تایید

پیدا کردن حفره های خالی در بازار برای ساخت یک محصول یا ارائه یک سرویس را چه راهبردی برای بازاریابی و فروش می نامند؟



تایید

عامل یا ترکیبی از عوامل است که در یک محیط رقابتی سازمان،آن را بسیار موفق تر می کند.



تایید

چه زمانی از روش بسته ای یا پکیج محصولات خود را بفروش می رسانیم؟



تایید

در کدام روش از فروش در محصولات تنوع کمتری وجود دارد؟



تایید

نشان تجاری چیست و چرا نیاز داریم از نشان تجاری برای محصول خود استفاده کنیم؟



تایید

"تا وقتی به فروش منجر می شود که خاص باشید" از کدام نوع روش برای قیمت گذاری محصول می باشد؟



تایید

وقتی که کمترین قیمت ممکن را روی محصول می گذاریم و وقتی به اندازه کافی محصول مشتری پیدا کرد قیمت را بالا ببریم از چه نوع ماتریس قیمت گذاری استفاده کرده ایم؟



تایید

تعیین قیمت بر اساس هیجانات لحظه ای مشتری را چه می گویند؟



تایید

در کدام نوع از روش های فروش کالا یا خدمات مورد معامله متعلق به فروشنده نیست؟



تایید

بازاریابی که از طریق تبلیغات کاغذی و کاتالوگ صورت بگیرد از چه نوع بازاریابی می باشد؟



تایید