ابزار ایجاد پرونده الکترونیک
www.digiform.ir

اطلاعات عنوان بررسی رابطه کیفیت آموزش از راه دور و خودکارآمدی و رضایت تحصیلی دانش آموزان به صورت دیجی فرم

بسمه تعالی
 والدین محترم با سلام و احترام به استحضار می رساند؛ پرسشنامه حاضر با هدف انجام پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان بررسی رابطه کیفیت آموزش از راه دور و خودکارآمدی و رضایت تحصیلی دانش آموزان به حضور ارسال می گردد، لطفا با دقت سوالات را برای کودکان خوانده و پاسخ های مورد نظر را ارسال فرمائید. پیشاپیش از همکاری شما کمال تشکر و قدردانی بعمل می آید.            

                                   خدیجه کاظمی



تایید و ادامه
سن خود را وارد کنید *



تایید

جنسیت خود را انتخاب کنید *



تایید

نام مدرسه: *



تایید

میزان تحصیلات پدر: *



تایید

میزان درآمد خانواده به تومان محاسبه شود: *



تایید

پرسشنامه خوداثرمندي كودكان و نوجوانان(SEQ-C) 
هركدام از سوالات زير در مورد توانايي شما در انجام فعاليتي است. لطفا هر سوال را با دقت بخوانيد و مطابق نظر خود نسبت به توانايي خويش در انجام آن موقعيت پاسخ مورد نظر خود را انتخاب کنید. *



تایید

۱- چقدر خوب می توانی عقیده ات تا زمانی که سایر همکلاسی ها مخالفت تو هستند بیان کنی؟ *



تایید

۲- چقدر خوب می توانی با سایر دانش آموزان دوست شوی ؟ *



تایید

۳-چقدر خوب می توانی با یک فرد ناآشنا گپ بزنی ؟ *



تایید

۴-چقدر خوب می توانی با همکلاسی هایت به طور هماهنگ کار کنی ؟ *



تایید

۵-چقدر خوب می توانی به دانش آموزان دیگر بگویی کاری که آنها انجام می‌دهند مورد علاقه شما نیست؟ *



تایید

۶_چقدر خوب می توانی یک اتفاق خنده دار را برای یک گروه از دانش‌آموزان تعریف کنی ؟ *



تایید

۷- چقدر خوب موفق مي شوي به دوستي ات با ساير دانش آموزان ادامه دهي؟ *



تایید

۸-چقدر خوب مي تواني انتظارات ديگران را از خودت برآورده كني؟ *



تایید

۹-چقدر خوب مي تواني درس بخواني وقتي كارهاي جالب ديگري وجود دارد؟ *



تایید

۱۰- چقدر خوب مي تواني يك فصل را براي يك امتحان ياد بگيري و مسلط شوي؟ *



تایید

۱۱-چقدر خوب موفق مي شوي تكاليف درسي ات را هر روز به طور كامل انجام دهي؟ *



تایید

12. چقدر خوب مي تواني توجه ات را در حين تمام كلاس ها حفظ كني؟ *



تایید

۱۳-چقدر خوب مي تواني در قبولي همه دروس موفق شوي؟ *



تایید

۱۴-چقدر خوب موفق مي شوي والدينت را در مورد تكاليف درسي راضي نگه داري؟ *



تایید

۱۵-چقدر خوب مي تواني در قبولي يك امتحان موفق شوي؟ *



تایید

۱۶- چقدر خوب مي تواني حافظه و مهارتهاي يادگيري ات را افزايش دهي؟ *



تایید

۱۷-چقدر خوب مي تواني زماني كه اتفاق ناخوشايندي رخ داده است، خود را شاد كني؟ *



تایید

۱۸-چقدر خوب مي تواني زماني كه بسيار ترسيده اي خودت را آرام كني؟ *



تایید

۱۹-چقدر خوب مي تواني از عصبي شدن خودت جلوگيري كني؟ *



تایید

۲۰-چقدر خوب مي تواني احساسات خودت را كنترل كني؟ *



تایید

۲۱-چقدر خوب موفق مي شوي جلوي افكار ناخوشايند را بگيري؟ *



تایید

۲۲-چقدر خوب موفق مي شوي جلوي نگراني هايت را در مورد اتفاقاتي كه ممكن است رخ دهد، بگيري؟ *



تایید

۲۳- چقدر خوب مي تواني زماني كه احساس مي كني انرژي نداري به خودت انرژي بدهي؟ *



تایید

پرسشنامه رضایت از تحصیل (احمدی ۱۳۸۸)



تایید

۱-بهترین لحظات زندگی من زمانی است که درس می خوانم. *



تایید

۲-در مدرسه به شخصيت من اهميت داده می شود. *



تایید

۳- من از مطالبی که معلمم تدریس می کنند راضيم. *



تایید

۴- من با تحصيل و درس خواندن احساس سربلندي می کنم. *



تایید

۵-معلم من باعث می شود که از تلاشگر بودنم خوشحال باشم. *



تایید

۶- در مدرسه به شخصيت من اهميت داده می شود. *



تایید

۷-کلاس ها برانگيزاننده ذهن دانش آموزان هستند. *



تایید

۸- مدرسه مرا براي رویارویی با مشكلات گوناگون زندگی آماده می کند. *



تایید

۹-از نظر معلم هاي من پيشرفت مساوي با گسترش و افزایش دانش است. *



تایید

۱۰-در مدرسه کار گروهی و برخورد گروهی و چگونگی حفظ وحدت در گروه را می آموزم. *



تایید

۱۱-وقتی من به سوالی پاسخ می دهم معلم مرا براي بهتر جواب دادن راهنمایی می کند. *



تایید

۱۲- تحصيل مرا براي بحث و تبادل نظر آماده می کند. *



تایید

۱۳-در مدرسه می توانم مشكلاتم را به راحتی بيان کنم. *



تایید

۱۴-من خودم را با درس خواندن رشد می دهم. *



تایید

۱۵- معلم و مسولين مدرسه نگران و دلواپس آینده من هستند. *



تایید

۱۶- معلم و مسئولان مدرسه از دانش آموزانی که در درس ها شكست را تجربه کرده اند، حمایت می کنند. *



تایید

۱۷- با تحصيل اطلاعات من زیاد می شود. *



تایید

۱۸- درس خواندن یعنی وقت هدر دادن. *



تایید

۱۹-مدرسه از ایده ها و طرح هاي من استقبال می کند و براي عملی کردن آن ها به من کمی می کند. *



تایید

۲۰-تحصيل فقط به گذشت زمان کمی می کند. *



تایید

۲۱-مطالبی که در کلاس تدریس می شوند جدید و به روز هستند. *



تایید

۲۲-مدرسه قدرت تجزیه و تحليل مرا تقویت می کند. *



تایید

پرسشنامه کیفیت آموزش الکترونیک 
این قسمت توسط والدین تکمیل شود. 
هركدام از سوالات زير در مورد کیفیت آموزش الکترونیک مدارس در شرایط گسترش کووید 19 است. لطفا هر سوال را با دقت بخوانيد و مطابق نظر خود وضعیت را ارزیابی و در مقابل پاسخ مورد نظر خود را انتخاب کنید.
*



تایید

 ۱.سهولت استفاده از سیستم آموزش الکترونیک *



تایید

 ۲.ویژگیهای سیستم آموزش الکترونیک (ساختاریافتگی اطلاعات آن، طراحی صفحات، جذابیت و...) *



تایید

۳.طراحی اجزای آموزش الکترونیک و اطلاعات آن *



تایید

۴.دستورالعمل روشن برای استفاده از اجزای آموزش الکترونیک *



تایید

۵.بازخورد مستقیم (به موقع) در وبسایت *



تایید

۶. معاشرت الکترونیکی (ارتباط دانش آموزان با یکدیگر، تعامل دانش آموز – معلم ، تعامل معلمان با دانش آموزان و ...) *



تایید

۷.در دسترس بودن (24 ساعت در 7 روز هفته) *



تایید

۸.استفاده مناسب از فناوری اطلاعات *



تایید

۹.استفاده مناسب از فناوری اطلاعات *



تایید

 ۱۰.مدیریت دقیق داده (سوابق و اطلاعات دانش آموزان) *



تایید

۱۱.عوامل سخت افزاری و نرم افزاری *



تایید

۱۲.عوامل رسانه ای (استفاده هدفمند از رسانه های یادگیری مانند عکس، نمودار، گرافیک، پویانمایی و...) *



تایید

۱۳.عوامل اتصالی (سرعت اتصال به اینترنت و برقراری ارتباط اینترنتی)ویژگی های مدرس *



تایید

۱۴.صلاحیت مدرس (پس زمینه علمی، مدارک تحصیلی، اشتیاق برای تدریس، سبک تدریس و ..) *



تایید

۱۵.علاقه و رفتار دوستانه مدرس نسبت به همه دانش آموزان *



تایید

۱۶.تشویق تعامل بین دانش آموزان *



تایید

۱۷.دعوت دانش آموزان به استفاده از آموزش الکترونیکی *



تایید

۱۸. پاسخ و بازخورد مکرر و سازنده به دانش آموزان *



تایید

۱۹. ارزیابی منظم صلاحیت ها و مهارتهای مدرس *



تایید

۲۰. ویژگیهای و مهارتهای فردی و حرفه ای (ارتباطات، توانایی مدیریت دوره، خود کارآمدی، عدالت و ...) *



تایید

۲۱. نگرش مدرس به یادگیرنده *



تایید

۲۲. نگرش مدرس به آموزش الکترونیک *



تایید

۲۳.درک مدرس از فناوری اطلاعات (رایانه، اینترنت و ...)ویژگی های یادگیرنده *



تایید

۲۴. مدیریت زمان *



تایید

 ۲۵.صلاحیت دانش آموز (پس زمینه علمی، مدارک تحصیلی و ..) *



تایید

۲۶.دسترسی به اینترنت در خانه *



تایید

 ۲۷.انگیزه دانش آموز برای یادگیری الکترونیکی *



تایید

۲۸.داشتن مهارت تفکر انتقادی *



تایید

۲۹. بهبود تواناییهای حل مسئله *



تایید

۳۰.ویژگیهای و مهارتهای فردی و حرفهای(برنامه و عادات مطالعه، ارتباطات، سرعت یادگیری، خود کارایی و...) *



تایید

۳۱. انگیزش *



تایید

۳۲.نگرش نسبت به آموزش الکترونیک *



تایید

 ۳۳.درک دانش آموز از فناوری اطلاعات (رایانه، اینترنت و ...) وضعیت عوامل آموزشی *



تایید

۳۴.احترام به استعدادها و سبکهای یادگیری متنوع *



تایید

 ۳۵.بررسی و ارزیابی دوره های آموزشی *



تایید

۳۶.قابلیت کنترل پیشرفت یادگیری *



تایید

۳۷.قابلیت ضبط عملکرد یادگیری *



تایید

۳۸.ارزیابی آموزش و اثربخشی برنامه هایش (کیفیت) *



تایید

۳۹.آموزش دانش آموزان برای تحقیق، پژوهش و بهبود مستمر *



تایید

۴۰.میزان منابع و محتوای یادگیری *



تایید

۴۱.ارائه بسته کامل آموزشی *



تایید

۴۲.میزان استقلال فراگیر *



تایید

۴۳. بین جمعی یادگیری تشویق یادگیرندگان *



تایید

۴۴. روشهای ارزیابی و آزمون فراگیران *



تایید

۴۵.وظایف یادگیری مشارکتی *



تایید

۴۶. وظایف یادگیری مشارکتی *



تایید

۴۷.دخالت و مشارکت فراگیران *



تایید

۴۸.حمایت دانش آموزی *



تایید

۴۹. یادگیری و آموزش *



تایید

۵۰.وظایف یادگیری فردی *



تایید

۵۱. روشهای آموزشی *



تایید

 ۵۲.طرحهای مناسب و نحوه ارائه *



تایید

۵۳. اهداف و انتظارات *



تایید

 ۵۴.انگیزه و تعهد (التزام و اعتمادبه نفس) *



تایید

۵۵.سازگاری، پایداری، مقیاسه پذیر، قابل استفاده مجدد حمایت محیط آموزشی *



تایید

 ۵۶.دسترسی به سایت کتابخانه مرکزی و منابع کتابخانه های فیزیکی *



تایید

 ۵۷.سیاست برای تأمین و مدیریت مالی (پشتیبانی مالی) *



تایید

۵۸.پشتیبانی محیط آموزشی (پشتیبانی اداری، رفاهی، روانی و ...) *



تایید

۵۹. خدمات آموزشی *



تایید

۶۰.حمایت جامعه برای توسعه یادگیری الکترونیکی زیرساخت ها و کیفیت سیستم *



تایید

۶۱‌.کیفیت اینترنت *



تایید

 ۶۲.کیفیت فناوری *



تایید

۶۳. قابلیت اطمینان *



تایید

۶۴.سهولت استفاده *



تایید

۶۵. قابلیتهای سیستم (تعاملها، رسیدگی به درخواستها و ...) *



تایید

۶۶. در دسترس بودن گزینه راهنما (پشتیبانی آنلاین) *



تایید

۶۷.تخصیص منابع (برخط و برون خط) *



تایید

 ۶۸.پشتیبانی فنی مناسب از آموزش الکترونیکی( برای استادان، دانشجویان و کارمندان) *



تایید

 ۶۹.میزان استفاده از ابزارهای مدیریت دانش *



تایید

 ۷۰.زیرساختهای مناسب و کارآمد فناوری اطلاعات (مرورگر، دسترسی به شبکه های WAN و LAN، تعداد رایانه ها، پهنای باند *



تایید

 ۷۱.امنیت شبکه (اعتماد به شبکه های رایانه ای) *



تایید

۷۲.محیط یادگیری کیفیت محتوا و دوره اطلاعات *



تایید

۷۳.طراحی محتوا (محتوای مفید، قابل فهم، مرتبط، به روز، کافی با دقت و صحت) *



تایید

۷۴.انعطاف پذیری دوره های آموزش الکترونیک *



تایید

۷۵.کیفیت دوره های آموزش الکترونیک *



تایید

۷۶.حفاظت و نگهداری از داده های الکترونیکی و دسترس در محتواهای سازماندهی *



تایید

۷۷.ساختار دوره های آموزشی (محتوا، وضوح، طیف و توالی مواد آموزشی) *



تایید

۷۸.مدل آموزش *



تایید

 ۷۹.توسعه و مدیریت دوره *



تایید