زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون درس کارگاه نوآوری وکارآفرینی پودمان 1تا5 شهریور1400 به صورت دیجی فرم

لطفا فقط پودمانی که نمره نگرفته ایدرا جواب دهید

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 50 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

سوالات پودمان ۱



تایید

۱-دربحث دسته بندی مسئله ها کدام ازمواردزیروابسته به ابهام وپیچیدگی است؟ (0.5 نمره)



تایید

۲-روش های ایده پردازی وخلاقیت ذهن را...........می گویند. (0.5 نمره)



تایید

۳-دانش نوآوری نظام یافته چه نامیده می شود. (0.5 نمره)



تایید

4-ازروش سوژه کانونی به چه منظور استفاده می شود؟ (1 نمره)



تایید

۵-یکی ازبهترین شیوه های تعریف وبازتعریف مسئله روش ........... است. (0.5 نمره)



تایید

سوالات پودمان ۲



تایید

۱-برای هرشروع موفقی پذیرش ............درموفقیت بسیارمهم است. (0.5 نمره)



تایید

۲-کدام یک ازفناوری های زیرجزءفعالیت های میان رشته ای نمی باشد. (1 نمره)



تایید

۳-کدام یک ازمواردزیرجزءعوا مل مهم درپروژه نوآورانه محسوب نمی شود (0.5 نمره)



تایید

۴-انتخاب درست شغل آینده ازمهم ترین تصمیمات شما درطول زندگی است. (0.5 نمره)



تایید

۵-فرصت به شرایط وموقعیت هایی می گویندکه می تواند............... بشود. (0.5 نمره)



تایید

سوالات پودمان ۳



تایید

۱-گام اول در مراحل برنامه ریزی استراژیک کدام گرینه می باشد؟ (0.5 نمره)



تایید

۲-موتور محرک در کسب و کار چیست؟ (0.5 نمره)



تایید

۳-عموما کسب و کارهای نوپا از آغاز بیش از همه بر امور فنی و بازاریابی کار خود تمرکز می کنند. (0.5 نمره)



تایید

۴-بهای کالا و خدماتی که در عملیات یک کسب وکار برای کسب درآمد به مصرف می رسد چه نامیده می شود؟ (0.5 نمره)



تایید

۵-مواردی که باعث خواهد شد مشتریان شما را ترجیح داده و به شما وفادار بمانند چه نام دارد؟ (1 نمره)



تایید

سوالات پودمان ۴



تایید

۱-در روش قیمت گذاری روانی قیمت ها بر اساس هیجانات لحظه ای مشتری صورت می گیرد. (0.5 نمره)



تایید

۲-در روش فروش  ............محصول به صورت مستقیم توسط تولیدکننده به مشتری فروخته می شود. (0.5 نمره)



تایید

۳-بازاریابی موفق برای یک محصول به کدام یک از عوامل زیر بستگی ندارد؟ (0.5 نمره)



تایید

۴-کدام مورد باعث جذابیت نشان تجاری می شود؟ (1 نمره)



تایید

۵-فروش کالا نتیجه برقراری ارتباط طولانی مدت و موثر با مشتری درباره کیفیت محصول است. (0.5 نمره)



تایید

سوالات پودمان ۵



تایید

۱-سطح نوآورانه بودن الزاما ارتباط مستقیم با سطح دانش و فناوری در کسب و کار ندارد. (0.5 نمره)



تایید

۲-کدام یک ازگزینه های زیرازکارکردهای منحصربه فردموسسات کوچک ومتوسط می باشد. (0.5 نمره)



تایید

۳-کسب وکارهای بزرگ از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند (0.5 نمره)



تایید

۴- یکی ازمشکلات کشورهای درحال توسعه محدودیت منابع .............است . (0.5 نمره)



تایید

۵-کدام یک از کسب وکارها درجه بالایی ازاشتغال زایی دارند.



تایید