زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون تفکر دهم به صورت دیجی فرم

تفکر دهم 24دقیقه زمان

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 24 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



مرحله بعد
نام و نام خانوادگی *



تایید

مسئله ورود رسانه‌ها به حریم خصوصی افراد باعدم رعایت حق نشر توسط افراد به کدام یک از مفاهیم رسانه ای زیر مربوط می شوند (1 نمره)



تایید

مخاطب منفعل در مقابل پیام های رسانه ای از خود واکنش نشان می دهد (1 نمره)



تایید

در کدام مرحله مقاومت مخاطب دربرابر نوآوری و تغییر فرد به یک نگرش نوآوری دست می یابد (1 نمره)



تایید

چرا موضوعات ومناقشات بین مخاطبان ورسانه هاودولتها بوده است (1 نمره)



تایید

صفت بلندوکوتاه ،بزرگ وکوچک تیره و روشن مسن تر جوان تر بودن در جوامع مختلف به دلایل مشخص فرهنگی تحسین نمی شده است (1 نمره)



تایید

مردم درباره چگونگی استفاده از رسانه ها تصمیمات فعال تری می گیرند و در مقابل رسانه به ه برنده ،اسدفاده کننده به شمار می روند (1 نمره)



تایید

تبلیغات با روش های مستقیم و غیر مستقیم موجب ترویج فرهنگ و مصرف زدگی وتجمل گرایی می شود (1 نمره)



تایید

علت های برداشت متفاوت از متن تولید رسانه چیست (1 نمره)



تایید

مهم ترین شکل اولیه مخاطب بامعادل امروزی رسانه ای را باید درچه دانست (1 نمره)



تایید

سوره نور آز آیه ۲۷اشاره به کدام مبحث کرده است (1 نمره)



تایید

هدف سواد رسانه ای چیست (1 نمره)



تایید

کدام از اثرات مد به عنوان نتیجه رسانه های تبلیغاتی درزندگی مردم نمی باشد (1 نمره)



تایید

کدام گزینه زیر برای تضاد پیام های دریافت شده درباره نوآوری فرد تصمیم قبلی خود را تغییر دهد و تصمیم متفاوت را اتحاد کند  (1 نمره)



تایید

مخاطب حق دارد که منابع رسانه ای متعدد و سالمی در دسترس داشته باشد تا بتواند آنچه رامناسب نیاز ومناسب باعلائق وسلائق اوست انتخاب کنید به کدام از حقوق مخاطب مربوط می شود (1 نمره)



تایید

رسانه تولید رسانه ای در زندگی چنان تاثیر گذاشته که سبک زندگی اعضا خانواده تغییر کرده است کدامیک جز آن نیست (1 نمره)



تایید

اگر یک تولید رسانه ای بخواهد سبک زندگی بازار هدف خود را تعیین کند به چه مؤلفه هایی باید دقت نمایند (1 نمره)



تایید

دشواری مخاطب شناسی چیست (1 نمره)



تایید

تولید تبلیغات فیلم سینمایی و برنامه های تلویزیونی برای لاغربودن ویرایش اینکه محصولات به فروش برود ازچه استفاده می کنند (1 نمره)



تایید

کدام ویژگی درمورد مددرست نیست (1 نمره)



تایید

کدام گزینه های زیر برای حفاظت آنلاین نمی باشد (1 نمره)



تایید