زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون پیام هشتم به صورت دیجی فرم

سلام دانش آموزان عزیز لطفا به سوالات زیر به دقت پاسخ دهید آزمون پیام درس :۱و۲و۳ دبیر :طیبه داستانی

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 25 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

-کدام جمله پیرامون معاد صحیح نیست



تایید

شیطان در پاسخ جهنمیان که او را مسبب گمراهی خود می دانند چه می گوید ؟



تایید

علت پوشیده ماندن بسیاری از جزئیات جهان هستی........است



تایید

طبق آیه شریفه " وإنّی لغفار لمن تاب و امن و عمل صالحا ثم اهتدی " خدا آمرزنده چه کسی است؟



تایید

بهشت و جهنم دست ساخته .................است و خدا درباره وسعت نعمت های بهشت می فرماید ..................



تایید

حضرت علی در گفته خود که با تکه های چربی نگاه میکند با پاره ای گوشت سخن می گوید با چند استخوان ریز میشنود به کدام یک از اعضای بدن به ترتیب اشاره می کند



تایید

شگفتی های جهان نشانه این است که جهان......است



تایید

بنا به فرمایش پیامبر(ص): بی تردید ................ بنده را عزیز و سرافراز می گرداند.



تایید

چه چیزی شیرینی نعمت های خداوند را برای بهشتیان بیشتر می کند ؟



تایید

شخصی که خطای دیگران را با انتقام و تنبیه پاسخ می دهد چه نتیجه ای برایش خواهد داشت ؟



تایید

طبق حدیث پیامبر(ص) خشت های طلا و نقره که مصالح ساختمانی بهشتیان است همان ............... انسان است . بنابراین نعمت های بهشت ................... است



تایید

2 -در چه حالت نباید از خطای افراد چشم پوشی کرد؟



تایید

با دقت در آفرینش جهان هستی چه درسی میگیریم



تایید

طبق آیات قران کریم جهنمیان به فرصت های از دست رفته فکر می کنند و با حسرت و پیشمانی می گویند . .............



تایید

غفار به چه معناست ؟



تایید

چه کسی عذاب جهنم را برای جهنمیان به وجود آورده است



تایید

آیه ی (قل یا عبادی الّذین اَسرفوا عَلی اَنفُسِهِم لاَتقنَظو امن رحمة الله) انسان را از چه امری برحذر می دارد ؟



تایید

اگر حق الناسی برعهده کسی باشد برای توبه کردن پشیمانی کافی است



تایید

کدام عبارت از آثار بخشش خطای دیگران نیست



تایید

هدف از آفرینش جهان از نظر حضرت علی چیست



تایید