شما نیز میتوانیدبه سادگی نظرسنجی جامع برگزار کنید
www.digiform.ir

نظرسنجی آموزش الکترونیکی و عدالت آموزشی به صورت دیجی فرم

استاد محترم؛ با سلام پرسشنامه ای که در اختیار دارید به منظور بررسی نقش آموزش الکترونیکی در تامین فرصت های برابر آموزشی تدوین شده است. منظور از فرصت برابر آموزشی برخورداری افراد یک جامعه از همه امکانات برابر آموزشی و پرورشی می باشد. این اطلاعات بدون نام و نشانی و به طور جمعی تجزیه و تحلیل می گردند. لذا از شما خواهشمندیم که به سوالات با دقت پاسخ داده و ما را در این راه یاری رسانید. از همکاری شما بی نهایت سپاسگزاری می گردد. علی اکبر حسن پور؛ دانشجوی دکتری مدیریت آموزش عالی دانشگاه ارومیه، 09141182019



تایید و ادامه
سن:



تایید

سابقه خدمت:



تایید

جنسیت:



تایید

وضعیت استخدام:



تایید

تحصیلات:



تایید

مرتبه علمی:



تایید

1- آموزش الکترونیکی در توسعه فضا و مکانهای آموزشی موثر است.



تایید

2- توسعه فضا و مکانهای آموزشی بر عدالت آموزشی موثر است.



تایید

3- آموزش الکترونیکی در توسعه زمان آموزشی(عدم محدودیت زمانی در استفاده صبح، ظهر، شب) موثر است.



تایید

4- توسعه زمان آموزشی بر عدالت آموزشی موثر است.



تایید

5- آموزش الکترونیکی در از بین بردن محدودیت سنی برای آموزش موثر است.



تایید

6- از بین بردن محدودیت سنی می تواند بر عدالت آموزشی موثر باشد.



تایید

7- آموزش الکترونیکی در از بین بردن محدودیت جنسیتی موثر است.



تایید

8- از بین بردن محدودیت جنسیتی بر عدالت آموزشی موثر است.



تایید

9- آموزش الکترونیکی موقعیت اجتماعی، اقتصادی خانواده را در امر آموزش از بین می برد.



تایید

10- از بین رفتن موقعیت اجتماعی، اقتصادی خانواده بر عدالت آموزشی موثر است.



تایید

11- آموزش الکترونیکی درمتناسب ساختن سن فراگیران با آموزش( استفاده افراد در سنین مختلف) موثر است.



تایید

12- متناسب ساختن سن فراگیران با آموزش بر عدالت آموزشی موثر است.



تایید

13- آموزش الکترونیکی درمتناسب ساختن آموزش با رشد ذهنی فراگیر موثر است.



تایید

14- متناسب ساختن آموزش با رشد ذهنی فراگیر بر عدالت آموزشی موثر است.



تایید

15- آموزش الکترونیکی درمتناسب ساختن آموزش با رشد جسمی فراگیر موثر است.



تایید

16- متناسب ساختن آموزش با رشد جسمی فراگیر بر عدالت آموزشی موثر است.



تایید

17- آموزش الکترونیکی درمتناسب ساختن آموزش با رشد عاطفی فراگیر موثر است.



تایید

18- متناسب ساختن آموزش با رشد عاطفی فراگیر بر عدالت آموزشی موثر است.



تایید

19- آموزش الکترونیکی در لحاظ کردن پیشرفت تحصیلی هر یادگیرنده موثر است.



تایید

20- لحاظ کردن پیشرفت تحصیلی هر یادگیرنده بر عدالت آموزشی موثر است.



تایید

21- آموزش الکترونیکی در لحاظ کردن تجربیات قبلی هر یادگیرنده موثر است.



تایید

22- لحاظ کردن تجربیات قبلی هر یادگیرنده بر عدالت آموزشی موثر است.



تایید

23- آموزش الکترونیکی در لحاظ کردن فعالیت یادگیرندگان در امر آموزش موثر است.



تایید

24- لحاظ کردن فعالیت هر یادگیرنده در امر آموزش بر عدالت آموزشی موثر است.



تایید

25- آموزش الکترونیکی می تواند تجهیزات و امکانات آموزشی را در نظر بگیرد.



تایید

26- لحاظ کردن تجهیزات و امکانات آموزشی بر عدالت آموزشی موثر است.



تایید

27- آموزش الکترونیکی می تواند محتوای کتابهای درسی را مد نظر قرار دهد.



تایید

28- در نظر گرفتن محتوای کتابهای درسی بر عدالت آموزشی موثر است.



تایید

29- آموزش الکترونیکی می تواند محیط جغرافیایی را مد نظر قرار دهد.



تایید

30- در نظر گرفتن محیط جغرافیایی بر عدالت آموزشی موثر است.



تایید

31- آموزش الکترونیکی می تواند روشهای تدریس را با هر یادگیرنده متناسب سازد.



تایید

32- متناسب ساختن روشهای تدریس با هر یادگیرنده بر عدالت آموزشی موثر است.



تایید

33- آموزش الکترونیکی می تواند آزادی عمل یادگیرنده را مد نظر قرار دهد.



تایید

34- مد نظر قرار دادن آزادی عمل بر عدالت آموزشی موثر است.



تایید

35- آموزش الکترونیکی در رفع مشکل به صورت آنی موثر است.



تایید

36- رفع مشکل به صورت آنی بر عدالت آموزشی موثر است.



تایید

37- آموزش الکترونیکی در انجام ارزشیابی بدون غرض موثر است.



تایید

38- ارزشیابی بدون غرض بر عدالت آموزشی موثر است.



تایید

39- آموزش الکترونیکی در ارایه بازخورد مثبت یا منفی موثر است.



تایید

40- ارایه بازخورد مثبت یا منفی بر عدالت آموزشی موثر است.



تایید

لطفا نقطه نظرات خود را در مورد مزایا و معایب سیستم یادگیری الکترونیکی دانشگاه در ایام کرونایی در چند سطر مرقوم فرمایید.



تایید