زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون دین و زندگی1 درس 7-8 به صورت دیجی فرم

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 27 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید
یداله رحیمی مقدم 
*



تایید

سرانجام کار کسانی که به فرموده آیات قرآن با ستمکاری اموال یتیمان را تصرف می کنند ،چیست و جنبه حقیقی عمل آن ها کدام است  (1.5 نمره)



تایید

آن جا که حضرت علی(ع).............را علت از هم گسیختگی تصمیم ها بیان می دارد، بر ضرورت......................تأکید می کند. (1.5 نمره)



تایید

به ترتیب راه « سهولت رسیدن به هدف» و « استحکام بخشی به عهدها و پیمان ها» کدام است؟ (1.5 نمره)



تایید

آیه شریفۀ« رسول خدا برای شما نیکوترین اُسوه است» به کدام موضوع اشاره دارد و مقصود از اُسوه قرار دادن رسول خدا چیست؟ (2 نمره)



تایید

بالاترین درجه بهشت که «بهشتیان در آنجا با خدا هم صحبت اند » کدام است و آنان به چه جمله ای مترنّم اند ؟  (1.5 نمره)



تایید

کدام یک از دلایل زیر موجب می شود تا آتش دوزخ از درون جان دوزخیان زبانه بکشد ؟ (1.5 نمره)



تایید

هر عمل دارای چند جنبه است و انسان کدام جنبۀ اعمال را با خود به قیامت می برد؟ (1.5 نمره)



تایید

کسی که راه رستگاری را شناخته و می خواهد در این مسیر قدم بگذارد،.......................که آنچه خداوند برای رسیدن به این هدف مشخص کرده است، یعنی....................را انجام دهد. (1.5 نمره)



تایید

« تغییر قوانین» و « هماهنگ شدن با قوانین» به ترتیب، مرتبط با چه نوع کیفر و پاداشی است و رعایت تناسب بین جرم و جریمه در کدام نوع کیفر مطرح می شود؟ (1.5 نمره)



تایید

به بیان نبیّ گرامی اسلام(ص) هم نشین جدایی ناپذیر از انسان چیست و در عرصۀ قیامت چگونه نمایان می شود؟ (1.5 نمره)



تایید

دوزخیان علاوه بر شیطان چه کسانی را مقصر خطاهای خود می شمارند و پاسخ شیطان در قبال این شانه خالی کردن آن ها از گناه چیست؟ (1.5 نمره)



تایید

اولین گام در مسیر قرب الهی و بندگی خدا..............است و ............................از آثار عزم قوی است (1.5 نمره)



تایید

یکی از مراحل برنامه ریزی در جهت رسیدن به اهداف، « محاسبه و ارزیابی» است، دلیل اقدام به این مرحله چیست؟ (1.5 نمره)



تایید