زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون ارزشیابی پودمان چهارم درس کارگاه کارآفرینی و نوآوری به صورت دیجی فرم



digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 25 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

.......................وابسته به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مسئول ثبت اختراعات و نشان های تجاری است. (1 نمره)



تایید

................ و ............... از عوامل تاثیر گذار در انتخاب درست مشتری است. (1 نمره)



تایید

...................این فرصت را برای مصرف کنندگان به وجود آورده است تا کالاها و خدمات را قبل از تصمیم گیری برای خرید، مورد بررسی و تجربه قرار دهند (1 نمره)



تایید

مزیت رقابتی چیست؟ (1 نمره)



تایید

.......................نتیجه برقراری ارتباطات طولانی مدت و مؤثر با مشتری دربارۀ کیفیت محصول است (1 نمره)



تایید

......................... را یک مدل بازاریابی و مدیریتی تجربه مدار، یا یک متدولوژی بازاریابی دانسته است که بایستی با توجه به پنج حوزۀ حواس، احساسات، تفکرات، اعمال و ارتباطات، مورد بازبینی قرار بگیرد (1 نمره)



تایید

تحقیقات بازار چیست؟ (1 نمره)



تایید

قیمت گذاری به چه عواملی بستگی دارد؟ (1 نمره)



تایید

یکی از معروف ترین  روش های قیمت گذاری.................. (1 نمره)



تایید

بلندشو و عطر خوب گل های بهاری را حس کن

مشتری را با مشاهده صداها و بوها، تحت تأثیر قرار می دهد. (1 نمره)



تایید

عناصر اصلی ماتریس قیمت گذاری................. (1 نمره)



تایید

بازاریاب های حرفه ای معمولاً از ترکیبی از این دو روش برای فروش محصولات و خدمات استفاده میکنند....................... (1 نمره)



تایید

بازاریابی....................... (1 نمره)



تایید



این استراتژی فروش، مشتری را اغوا می کند که بدون حساب و کتاب و محصول را بخرد. (1 نمره)



تایید

برای اینکه بتوانید برای بازاریابی و فروش محصول، استراتژی درستی تعیین کنید این کار به دو روش................. و ...................... اتفاق می افتد: (1 نمره)



تایید