آزمون پرسشنامه الگوی تاب آوری سازمانی در خدمات پس از فروش خودرو در شرایط بحران کووید 19 بارزیکرد آمیخته به صورت دیجی فرم
این فیلد اجباری است و باید تکمیل نمایید
مقدار وارد شده صحیح نیست. لطفا با دقت وارد نمایید
سوالات پرسشنامه مطرح شده پیوست ، جهت نظرات شما برای یک پژوهش در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار شاخه بازاریابی باعنوان "الگوی تاب آوری سازمانی در خدمات پس از فروش خودرو در شرایط بحران کووید 19 بارزیکرد آمیخته " طراحی گردیده است. مقصود محقق از این پژوهش ، تشریح ابعاد تاب آوری ،شناسایی ابعادمختلف تاب آوری در حوزه سازمانها و ارگانها ،شناسایی روابط بین عوامل مختلف آن ،میزان تاثیرگذاری آن در شرایط کنونی و بحرانی ،شناسایی شاخصهای موفعیت شناسی سازمانی وشاخصهای آسیب پذیری کلیدی سازمانی و بررسی تواناییهای سازمانی باترکیب و تقویت دانش ومهارت در جهت ارایه خدمات پس ازفروش می باشد.
شایان ذکراست که مشخصات شما کاملا محرمانه مانده وتنها نظرات گردآوری شده کل آزمودنی ها باهم جمع بندی وتجزیه و تحلیل خواهدشد .پژوهشگرواساتید به اصول اخلاقی پژوهش پایبند بوده و به هیچ عنوان مطالب جمع آوری شده را دراختیار فرد،گروه یا سازمان دیگری قرارنخواهد داد. باتوجه به وضعیت کنونی کشور وشیوع ویروس کرونا ، متاسفانه امکان پرسش حضوری فراهم نمی باشد .لذاضمن تشکر از مساعدت و همکاری شما ،سپاسگزار خواهم شد.
استفاده از
اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها
و استفاده از
کلید های پایین موبایل مجاز نیست
زمان
تکمیل این آزمون
180 دقیقه
میباشد
تایید و ادامه
شما قبلا این فرم را تکمیل کرده اید و امکان تکمیل مجدد فرم وجود ندارد