زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون پرسشنامه الگوی تاب آوری سازمانی در خدمات پس از فروش خودرو در شرایط بحران کووید 19 بارزیکرد آمیخته به صورت دیجی فرم

سوالات پرسشنامه مطرح شده پیوست  ، جهت نظرات شما برای یک پژوهش در مقطع
کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار شاخه بازاریابی باعنوان  "الگوی تاب آوری سازمانی در خدمات پس  از  فروش
خودرو در شرایط بحران کووید 19 بارزیکرد آمیخته " طراحی گردیده است. مقصود
محقق از این پژوهش ، تشریح ابعاد تاب آوری ،شناسایی ابعادمختلف تاب آوری در حوزه
سازمانها و ارگانها ،شناسایی روابط بین عوامل مختلف آن ،میزان تاثیرگذاری آن در
شرایط کنونی و بحرانی ،شناسایی شاخصهای موفعیت شناسی سازمانی وشاخصهای آسیب پذیری
کلیدی سازمانی و بررسی تواناییهای سازمانی باترکیب و تقویت دانش ومهارت در جهت
ارایه خدمات پس ازفروش می باشد.


شایان ذکراست که مشخصات شما کاملا محرمانه مانده
وتنها نظرات گردآوری شده کل آزمودنی ها باهم جمع بندی وتجزیه و تحلیل خواهدشد
.پژوهشگرواساتید به اصول اخلاقی پژوهش پایبند بوده و به هیچ عنوان مطالب جمع آوری
شده را دراختیار فرد،گروه یا سازمان دیگری قرارنخواهد داد. باتوجه به وضعیت کنونی
کشور وشیوع ویروس کرونا ، متاسفانه امکان پرسش  حضوری فراهم نمی باشد .لذاضمن تشکر از مساعدت و
همکاری شما ،سپاسگزار خواهم شد.

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 180 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
سن: (1 نمره)



تایید

جنس (1 نمره)



تایید

تحصیلات (1 نمره)



تایید

سابقه کار (1 نمره)



تایید

عنوان شغلی (1 نمره)



تایید

تاهل  (1 نمره)



تایید

1) در نمایندگی ما مدیریت آسیب پذیری کلیدی در شرایط بحرانی وجود دارد. (1 نمره)



تایید

2) با برگزاری سمینارهای آموزشی و خدمات آموزشی پس از فروش سطح اطلاعات نمایندگی و پرسنل ترفیع یافته است. (1 نمره)



تایید

3) برای بالابردن سطح دانش کارکنان و پرسنل در ارائه خدمات پس از فروش بامراکز علمی همکاری داشته ایم. (1 نمره)



تایید

4) دراین نمایندگی اصلاح قوانین موجب تسریع در امور کاری و خدمات پس ارز فروش شده است. (1 نمره)



تایید

5) دولت با دادن معافیت و تخفیفات مالیاتی نمایندگی رادر شرایط تاب آوری حمایت کرده است. (1 نمره)



تایید

6) ایران خودرو بادادن تسهیلات مناسب نمایندگی را در ارائه خدمات پس از فروش یاری کرده است. (1 نمره)



تایید

7) مهمترین خدمت دراین نمایندگی بالابردن سطح رضایت مشتری از خدمات پس از فروش است. (1 نمره)



تایید

8) مهمترین شعار در این نمایندگی احترام به حقوق مشتری و آگاهی ایشان از حقوق خود در ارائه خدمات است. (1 نمره)



تایید

9) جهت تسهیل امور مشتریان خدمات امدادرسانی در هر زمان و در هر مکانی انجام می شود. (1 نمره)



تایید

10) رقابت در خدمات پس ازفروش برای این نمایندگی حایز اهمیت است. (1 نمره)



تایید

11) مادر این نمایندگی سعی می کنیم تا خدمات پس از فروش متمایزی را نسبت به سایر نمایندگی ها ارایه دهیم. (1 نمره)



تایید

12) باهماهنگی داخل سازمان توانسته ایم در ارائه خدمات پس از فروش از رقبا پیشی بگیریم. (1 نمره)



تایید

13) علی رغم پاندمی پیش آمده سطح فناوری و دانش در این مجموعه در ارائه خدمات توسعه یافته است. (1 نمره)



تایید

14) دربین کارکنان نمایندگی اشتراک اطلاعات صورت می گیرد و این اشتراک تاثیر مثبت دارد. (1 نمره)



تایید

15) در این نمایندگی مشارکت کارکنان در زمینه خدمات پس از فروش در سطح مطلوب می باشد. (1 نمره)



تایید

16) کار گروهی و مشارکت در خدمات پس از فروش قابل مشاهده است. (1 نمره)



تایید

17) سطح دانش و مهارت نیروی انسانی در این نمایندگی مطلوب است. (1 نمره)



تایید

18) در نمایندگی ما نگرش به تغییرات در شرایط کوید مطرح می شود. (1 نمره)



تایید

19) این سازمان نسبت به خدمات ارائه شده متعهد می باشد (1 نمره)



تایید

20) مدیران و کارکنان سازمان نسبت به وظایف محول شده متعهد می باشند (1 نمره)



تایید

21) در نمایندگی ماتعهد و احساس تعلق وجود دارد. (1 نمره)



تایید

22) دربین نیرو های نمایندگی پذیرش واقعیت وجود دارد. (1 نمره)



تایید

23) درنمایندگی ما نگرش مثبت نسبت به تغییر و تمایز ایجاد شده است. (1 نمره)



تایید

24) سطح تحمل ابهام یعنی توانایی تصمیم گیری و اقدام در زمان عدم قطعیت در این نمایندگی تسریع یافته است (1 نمره)



تایید

25) مدیریت قدرت بهینه سازی منابع مالی را دارد (1 نمره)



تایید

26) تعاملات بین کارکنان و مدیران در این نمایندگی ملموس می باشد. (1 نمره)



تایید

27) این نمایندگی در کسب نتایج اقتصادی ،اجتماعی و محیطی موفق عمل کرده است. (1 نمره)



تایید

28) شرایط پیش آمده خدمات نمایندگی را منعطف کرده است. (1 نمره)



تایید

29) انعطاف پذیری سازمان در شرایط کووید پیش آمده قابل درک است. (1 نمره)



تایید

30) دراین نمایندگی جوسازمانی مناسب باعث همدلی و همکاری کارکنان شده است. (1 نمره)



تایید

31) به تفویض اختیار در این نمایندگی اهمیت داده می شود. (1 نمره)



تایید

32) تعامل بین مدیران در این نمایندگی قابل مشاهده می باشد. (1 نمره)



تایید

33) اقدامات ابتکاری در حوزه خدمات پس از فروش انجام می شود. (1 نمره)



تایید

34) در نمایندگی ما مدیریت آسیب پذیری کلیدی در شرایط بحرانی وجود دارد (1 نمره)



تایید

35) تفکرات استراتژیک از سوی مدیریت مطرح می باشد (1 نمره)



تایید

36) در این نمایندگی مدیریت محصولات در سطح مطلوبی انجام می شود. (1 نمره)



تایید

37) تفکرسیستمی ازسوی مدیریت بین کارکنان ایجاد شده است (1 نمره)



تایید

38) دراین نمایندگی پشتیبانی بعداز فروش درسطح مطلوب می باشد. (1 نمره)



تایید

39) پشتیبانی فنی درنمایندگی نسبت به شرایط پیش از کوید تغییری نکرده است. (1 نمره)



تایید

40) برای تامین و پشتیبانی محصولاتم ازموقعیت موجود آگاهی دارد. (1 نمره)



تایید

41) کیفیت خدمات پس از فروش ما را به سمت شایستگی هدایت کرده است. (1 نمره)



تایید

42) این نمایندگی توانمندی در نوآوری و ایجاد محصولات جدید را در شرایط بحرانی دارد. (1 نمره)



تایید

43) نمایندگی ما در شرایط بحرانی جهت خدمات پس از فروش دارای ظرفیت انطباقی می باشد. (1 نمره)



تایید

44) شرایط کوید 19 باعث توانمند سازی پایدار نمایندگی در خدمات پس ازفروش شده است. (1 نمره)



تایید

45) شرایط کووید 19 موجب تنوع بیشتر در خدمات پس از فروش د نمایندگی ما شده است. (1 نمره)



تایید

46) شرایط بحرانی باعث افزایش کارایی در ارایه خدمات شده است. (1 نمره)



تایید

47) بازاریابی و فروش باعث بهبود در شبکه توزیع قطعات در شرایط کوید شده است. (1 نمره)



تایید

48) شرایط بحرانی پیش آمده مو جب کشف و توسعه خدمات پس ازفروش برای نمایندگی شده است. (1 نمره)



تایید

49) نمایندگی ما در شرایط بحرانی توانایی ارتباط با مشتری و دریافت بازخورد مثبت را دارد. (1 نمره)



تایید

50) تحویل به موقع و خدمات پس از فروش از شاخصه های مثبت این نمایندگی می باشد. (1 نمره)



تایید