زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون امتحان پایان ترم تفکر و سواد رسانه ای به صورت دیجی فرم

با سلام لطفاً زمان خود را مدیریت کنید و با دقت به سوالات پاسخ دهید و کد ملی و نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید.

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 35 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد

در هنگام شروع آزمون دوربین فعال میشود



مرحله بعد
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

۷-این شعر که رستم یلی بود در سیستان    منش کرده ام رستم داستان    بیانگر چه فرآیندی در تولیدات رسانه است؟ (1 نمره)



تایید

۱۱-در فرایند مقاومت مخاطب در برابر نوع آوری و تغییر چه مراحلی وجود دارد؟ (2.5 نمره)



تایید

۹-چند نمونه از فنون اقناع در تولیدات رسانه ای را نام ببرید؟(چهار مورد) (2 نمره)



تایید

۵-رسانه ها ......... و ‌‌......... خود به تولید پیام می پردازند. (1 نمره)



تایید

۱-چهار مورد از مصداقهای بی اخلاقی در فضای رسانه ای را نام ببرید؟ (2 نمره)



تایید

۲-عمومی ترین رسانه ی جمعی کدام است (1 نمره)



تایید

۱۳-دو شکل مهم بده و بستان پیام کدام است؟ (1 نمره)



تایید

۱۲-برجسته سازی در تلویزیون به چه صورت انجام می شود؟ (1.5 نمره)



تایید

۳-سه لایه ی مختلف تولیدات رسانه ای را نام ببرید؟ (1.5 نمره)



تایید

۸-چگونه باز نمایی تبدیل به کلیشه می شود؟ (2 نمره)



تایید

۶-چند نمونه از مؤلفه های سبک زندگی را نام ببرید؟(چهار مورد) (2 نمره)



تایید

۴-فناوری های ارتباطی توان غلبه بر انسان کدامند؟ (1 نمره)



تایید

۱۰-رسانه ها با استفاده از شیوه های اقناعی سعی میکنند از طریق .........یا..........یا..........آنها بر ما تأثیر بگذارند. (1.5 نمره)



تایید