زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون نوبت دوم به صورت دیجی فرم

فقط یکبار قادر به آزمون دادن هستید

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 50 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

نام پدر خود را وارد نمایید *



تایید

1-به تولید کننده پیام که بر مبنای اهداف و انگیزهایش پیامی را تولید می کند................می گویند. (0.5 نمره)



تایید

2-تکرار باعث می شود گیرنده پیام به طور ناخود آگاه به...........دست بزند. (0.5 نمره)



تایید

3-...........یک احساس دلتنگی همراه با شادی به اشیا/اشخاص و موقعیت های گذشته است. (0.5 نمره)



تایید

4--پشت هر پیام رسانه ای فرستنده ای نهفته است که باید ..............آن را شناخت. (0.5 نمره)



تایید

5-مسئله ورود رسانه ها به ..................افراد یا عدم رعایت حق نشر توسط افراد از جمله مسائلی است که امروزه بسیار مشاهده می شود . (1 نمره)



تایید

6-چند مورد از فنون اقناع را نام ببرید؟3 مورد (1 نمره)



تایید

7-آرفید چیست؟ (1 نمره)



تایید

8-برجسته سازی چیست؟ (1 نمره)



تایید

9منظور از پیام همبرگری چیست؟ (1 نمره)



تایید

10-بین مخاطب فعال و مخاطب منفعل چه فرقی وجود دارد ؟ (2 نمره)



تایید

11-چه مواردی در یک پیام بر درک مخاطب تاثیر می گذارد؟ (1 نمره)



تایید

12-منظور از باز نمایی چیست؟ (1 نمره)



تایید

13-برخی مؤلفه های سبک زندگی را نام ببرید؟2 مورد  (1 نمره)



تایید

14- صنعت رسانه چیست؟ (1 نمره)



تایید

15-کلیشه بدن چیست؟ (1 نمره)



تایید

16-توصیه ها یی درباره ی استفاده از تلویزیون را ذکر کنید ؟2 مورد  (1 نمره)



تایید

17-بازی ها ممکن است چه تاثیرات منفی بر ما بگذارند؟3 مورد (2 نمره)



تایید

18-شرایط اعتیاد به اینترنت را توضیح دهید؟ (2 نمره)



تایید

19-توصیه هایی درباره ی استفاده از تلفن همراه را بنویسید ؟2مورد (1 نمره)



تایید