زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون کارآفرینی و نوآوری (پودمان4و5) هنرستان حضرت معصومه(س) 1400/2/26 دبیر: الهام ملک زاده به صورت دیجی فرم

بانام و یاد خدا،آزمون را آغاز کنید.
حتما نام ونام خانوادگی  و رشته تحصیلی خود را بنویسید.
20 سوال دو گزینه ای با 25 دقیقه زمان در انتظار شماست.
هر نفر فقط یک بار می تواند وارد آزمون شود .
بعد از پایان سؤالات، حتما تایید نهایی را انتخاب کنید.
سؤالات نمره منفی ندارد.
نمره شما بعداز ساعت دوازده قابل رویت خواهد بود.


digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 25 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام ونام خانوادگی: *



تایید

رشته تحصیلی: *



تایید

پودمان5



تایید

آیا نوآوری در کارآفرینی با دانش و فناوری ارتباط مستقیم دارد؟ (1 نمره)



تایید

به مکان عرضه و تقاضای ایده...........می گویند. (1 نمره)



تایید

مدل قیمت گذاری بر کالای با کیفیتی که در ابتدا قیمت بالا دارد و پس  از جذب مشتری قیمت را پایین می آورد،............نام دارد. (1 نمره)



تایید

کدام بخش ایران کد، جایگاه کالا در ساختار طبقه بندی را نشان می دهد؟ (1 نمره)



تایید

سیتم کد گذاری HS  توسط کدام نهاد اجرا می شود؟ (1 نمره)



تایید

در بازاریابی...........مصرف کننده فرصت تحلیل و بررسی محصول را دارد. (1 نمره)



تایید

در کدام نوع بازاریابی، به حوزه اعمال و رفتار و تفکرات توجه می شود؟ (1 نمره)



تایید

یکی از ابعاد فنی گشایش بازارهای جدید.............است. (1 نمره)



تایید

تعیین قیمت بر اساس هیجانات لحظه ای، روش................قیمت گذاری است. (1 نمره)



تایید

وزارت صمت، کدام سیستم کد گداری را اعمال می کند؟ (1 نمره)



تایید

پیدا کردن حفره خالی بازار جزء روش....................در بازایابی است. (1 نمره)



تایید

کدام سیستم کدگذاری موجب سهولت کار صادرکنندگان و واردکنندگان می شود؟  (1 نمره)



تایید

کدام گزینه از روش های فروش به شمار می رود؟ (1 نمره)



تایید

بازاریابی موفق به چه عواملی بستگی دارد؟ (1 نمره)



تایید

پودمان4



تایید

محدودیت منابع سرمایه گذاری در کشورها، چگونه جبران می شوند؟ (1 نمره)



تایید

کدام گزینه جزء روش های شناخت از مشتری است؟ (1 نمره)



تایید

اشتغال زایی و تولید ثروت درجامعه از فواید............هستند. (1 نمره)



تایید

بهترین روش بازاریابی کدام است؟ (1 نمره)



تایید

کالای بی کیفیتی که به دلیل خلاء محصول در بازار دارای قیمت بالایی است، براساس کدام مدل قیمت گذاری شده است؟ (1 نمره)



تایید

برای اجرای ایده هایی که صاحبانشان توانایی اجرای آن ها را نداشته اند..........شکل گرفته است. (1 نمره)



تایید