زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون مدیریت تولید آقای جلیلی به صورت دیجی فرم

مدیریت تولید یازدهم مکانیک و حسابداری آقای جلیلی

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 60 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

معرفی محصول تولید شده به بازار و تجاری سازی آن بعد از مرحله پنجم توسعه محصول جدید است .



تایید

در انتخاب نمونه مشتریان شرایط مختلف فرهنگی و اقتصادی مشتریان مورد توجه قرار می گیرد .



تایید

فناوری به کار رفته در یک محصول لزوما باعث بالا رفتن قیمت تمام شده یک محصول نمی شود



تایید

در روش طوفان مغزی در همه موارد ایده مناسب بوده ولی پیاده سازی آن ها غیر ممکن است .



تایید

روش پنج چرا مان روش طوفان مغزی می باشد .



تایید

از روش پنج چرا می توان برای شناسایی و تعریف درست و کامل مسئله کرد



تایید

هر زمانی که بخواهیم محصول جدیدی را طراحی کنید و یا محصول را توسعه دهیم به آگاهی از تکنولوژی های موجود و همچنین سطح توقعات کار بر محصول با توجه به آگاهی های تکنولوژیک او نیاز داریم



تایید

مراحل دوم و سوم توسعه محصول جدید به ترتیب توسعه مفهوم ،غربالگری ایده ها میباشد .



تایید

قبل از تولید یک محصول باید شرایط بازار و امکانات اقتصادی و فنی را در نظر گرفت که آیا شرایط برای تولید محصول وجود دارد یا خیر ؟!



تایید

تحلیل ازمون و کشف بازار اولیه در مرحله پنجم توسعه محصول جدید است



تایید

منظور از امکان سنجی فنی بررسی تجهیزات و برآورد هزینه ها می باشد .



تایید

توسعه به مفهوم رشد تدریجی در جهت پیشرفته شدن و بدون تغییر بنیادین است .



تایید

رشد و پیشرفت گوشی تلفن همراه در واقع همان توسعه است .



تایید

در رابطه با یک تولیدی ابعاد مختلف فنی طرح شامل مواردی مانند :محل اجرا ، دانش فنی مورد استفاده ،شرح روش و فرایند تولید مورد مطالعه قرار می گیرد .



تایید

مرحله آزمون توسعه محصول همان معرفی کالا به بازار و تجاری سازی می باشد



تایید

اگر بیان شود : یک بازار شامل تمام خریداران و فروشندگان است که در حال داد و ستد کالا و خدمات خاصی هستند در واقع نظر اقتصاد دانان بیان شده است .



تایید

گام آخر برای توسعه محصول انتخاب نمونه مشتریان است



تایید

بازار به معنای اولیه خود مکان فیزیکی خاصی است که در آن خریداران به دور هم جمع می شوند .



تایید

عامل مکان عرضه در بازاریابی به میزان تقاضای محصول ک واحد تولیدی اثر گذار نمی باشد .



تایید

تولید ایده همان کشف و شناسایی ایده است .



تایید

مرحله چهارم توسعه محصول (آزمون ) همون غربالگری ایده ها می باشد .



تایید

منظور بازار سنجی پیش بینی خرید مواد برای بنگاه اقتصادی است .



تایید

عامل محصول در بازاریابی به میزان تقاضای محصول اثر گذار می باشد .



تایید

در مرحله توسعه مفهوم واحد تحقیق و توسعه یا واحد مهندسی توسعه مفهوم ،محصول را به یک محصول واقعی تبدیل میکند .



تایید

استفاده کردن از نتایج بدست امده از تحقیقات برای ارتباط با مشتری یکی از موارد منظور از از بازار سنجی می باشد .



تایید

در اعتبار سنجی ایده باید به دنبال اثبات درستی ایده باشیم .



تایید

مرحله ازمون توسعه محصول در ارائه محصول مناسب به بازار کمکی نمی کند



تایید

برای دستیابی به راه حل مسائل و پردازش ایده نمیتوان از روش طوفان مغزی استفاده کرد .



تایید

منابع لازم برای تولید ایده شامل مواد اولیه و دستمزد کارگران می باشند .



تایید

غربالگری ایده ها یعنی ارائه ایده های مختلف برای بعضی کار ها می باشد .



تایید