زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون تفکر و سواد رسانه ای به صورت دیجی فرم

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 30 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کدام یک جز فنون اقناع نیست؟ (1 نمره)



تایید

آیا مواد سازنده پبام های رسانه ای از تولیدی به تولید دیگر متفاوت است؟ (1 نمره)



تایید

بیشتر پیام های رسانه ای برای کسب .........و........ساخته و فرستاده میشود. (1 نمره)



تایید

مهمترین کاری که رسانه ها انجام میدهند چیست؟ (1 نمره)



تایید

اسپانسر کیست؟ (1 نمره)



تایید

به تجربه ای که شما در خصوص گزینش، چینش و پردازش چند خبر از بین تعداد زیادی از اخبار داشته اید چه میگویند؟ (1 نمره)



تایید

یکی از راهکارها و شیوه هایی که رسانه ها در انتقال پیام به کار میبرند چه میگویند؟ (1 نمره)



تایید

با ظهور رسانه های دوسویه مفهوم خطی فرستنده_گیرنده به مفهوم ..........و..........تبدیل شده. (1 نمره)



تایید

بازی، سرگرمی و چگونگی گذران اوقات فراغت ، نوع پوشش و غذاخوردن نشان دهنده چیست؟ (1 نمره)



تایید

مخاطب فعال یا منفعل را توضیح دهید. (2 نمره)



تایید

چه زمانی حامیان مالی میتوانند پول خود را پس بگیرند؟ (2 نمره)



تایید

رژیم مصرف رسانه ای را توضیح دهید (2 نمره)



تایید

مهمترین تفاوت شکل اولیه مخاطب امروزی و مخاطب باستانی در چیست؟ (2 نمره)



تایید

مقاومت مخاطب در برابر نو آوری و تغییر را توضیح دهید (3 نمره)



تایید