زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون شطرنج دهم به صورت دیجی فرم

با انجام فعالیت های بدنی کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشید.

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 60 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

چنگال کدام مهره می تواند خطرناک تر باشد (1 نمره)



تایید

حرکت وزیر به D4 موجب استفاده از چه تاکتیکی می شود (1 نمره)
دریافت سوال 17



تایید

سفید با دو حرکت دو سیاه  را مات می کند. (1 نمره)
دریافت سوال 13



تایید

در طرح کوچ کدام فعالیت را باید خیلی زیاد انجام دهیم (1 نمره)



تایید

تعداد عرض ها در صفحه شطرنج ................. و نامگذاری آن با ...................انجام می شود. (1 نمره)



تایید

در  مورد اصول شروع بازی کدام گزینه نادرست است  (1 نمره)



تایید

بهترین راه رفع کیش برای سفید (1 نمره)
دریافت سوال 24



تایید

در کدام تاکتیک یکی از شرایط ، قرار گرفتن سه مهره در یک عرض،ستون یا قطر است؟ (1 نمره)



تایید

بهترین حرکت برای سفید (1 نمره)
دریافت سوال 16



تایید

بهترین حرکت  مهره های سیاه  (1 نمره)
دریافت سوال 15



تایید

در باید ها و نباید های کنترل وزن کدام مورد نادرست است (1 نمره)



تایید

کدام جمله درست است؟ (1 نمره)



تایید

برای ارتقا سرباز سفید باید به کدام عرض برسد (1 نمره)



تایید

کدام گزینه نادرست است؟ (1 نمره)



تایید

کدام گزینه در مورد آن پاسان صحیح است (1 نمره)



تایید

کدام گزینه در مورد پیشگیری از چاقی نادرست است (1 نمره)



تایید

با کدام حرکت سفید سیاه را مات می کند؟ (1 نمره)
دریافت سوال 14



تایید

درکدام تاکتیک یک مهره همزمان دو یا چند  مهره ی حریف را زیر ضرب خود می گیرد (1 نمره)



تایید

چرا سفید نمی تواند قلعه برود (1 نمره)
دریافت سوال 25



تایید

فواید قلعه رفتن (1 نمره)



تایید

امتیاز مهره وزیر برابر است با (1 نمره)



تایید

طرح کوچ یعنی (1 نمره)



تایید

اسب و شاه در بهترین حالت به چند خانه می توانند حرکت کنند (1 نمره)



تایید

سفید از چه تاکتیکی استفاده کرده است (1 نمره)
دریافت سوال 18



تایید

در طرح کوچ میزان فعالیت بدنی چقدر است (1 نمره)



تایید