شما نیز میتوانیدبه سادگی نظرسنجی جامع برگزار کنید
www.digiform.ir

نظرسنجی پرسشنامه ی پایان نامه ارشد مدیریت آموزشی به صورت دیجی فرم

معلم گرامی با سلام واحترام  .همانگونه که استحضار دارید بیش از یک سال است که در شرایط کرونا قرار داریم وارتباطات آموزش وپرورش  بصورت مجازی انجام می شود لذا پایان نامه اینجانب با عنوان بررسی رابطه رهبری الکترونیک با مدیریت دانش و رفتار نوآورانه در میان معلمان  ، سعی در ارزیابی  رهبری الکترونیکی در آموزش وپرورش وشناسایی رابطه آن با متغیرهای مدیریت دانش ونوآوری دارد .صمیمانه ازشما تقاضا میشود با اظهار نظر در مورد پرسشهای مطرح شده، بنده را در انجام هر چه بهتر این پژوهش یاری نمایید. از همکاری شما بینهایت سپاسگذارم  



تایید و ادامه
 1.ارتباطات مجازی در اموزش وپرورش روشن ، واضح ومنظم است. *



تایید

2.در ارتباطات مجازی گاهی با ارسال پیام های ناخواسته که با لحن توهین آمیز یا از روی عصبانیت است مواجهه می شوم. *



تایید

3.آموزش وپرورش زمان فعالیت در فضای مجازی را برای معلمان واقع بینانه در نظر گرفته است. *



تایید

4.آموزش وپرورش شرایط وامکانات مجازی را برای هر یک از معلمان به صورت فردی فراهم نکرده است. *



تایید

5.آموزش وپرورش از انواع متنوعی از روش های ارتباطی مجازی استفاده می کند. *



تایید

6.روش های ارتباطی مجازی که آموزش وپرورش انتخاب میکند ،موجب افزایش کیفیت همکاری معلمان می شود. *



تایید

7.آموزش وپرورش در تشکیل تیم هایی که در حالت مجازی مثمر ثمر هستند ،بی تاثیراست *



تایید

8.آموزش وپرورش به تیم هایی از معلمان بصورت مجازی فعالیت می کنند ،انگیزه دهد. *



تایید

9.آموزش وپرورش می تواند تیم هایی را که در حالت مجازی کار می کنند با درنظر گرفتن امتیاز ویژه وتشویق آنها ، پاسخگو نگه دارد. *



تایید

10.آموزش وپرورش به صورت موثری از طریق ارتباطات الکترونیکی دیدگاه معلمان را ارزیابی می کند. *



تایید

11.آموزش وپرورش بصورت موثری از طریق ارتباطات مجازی نوآوری های آموزشی معلمان را ارزیابی میکند . *



تایید

12.آموزش وپرورش بصورت کارآمدی بر فعالیت های آموزشی معلمان از طریق ارتباطات مجازی نظارت می کند *



تایید

13.آموزش وپرورش، از روش ها ، ابزار ها وکانال های پیشرفته فناوری اطلاعات وارتباطات استفاده نمی کند . *



تایید

14.آموزش وپرورش شرایطی را برای مقابله با انواع مختلف خرابی های فناوری اطلاعات وارتباطات در کلاس درس را برای معلمان فراهم می کند. *



تایید

15.آموزش وپرورش از نظر اقدامات لازم برای ایجاد امنیت سایبری آگاه و فعال است. *



تایید

16.در محیط مجازی ، آموزش وپرورش می تواند برای اعضا ، احساس اعتماد ایجاد کند. *



تایید

17.آموزش وپرورش از ارتباطات مجازی به گونه ای استفاده می کند که از صداقت ، ثبات ، پیگیری ، انصاف و و یکپارچگی عمومی برخوردارباشد. *



تایید

18.آموزش وپرورش اطمینان می دهد که پشتیبانی تنظیمات مجازی در کلاس های درس وجود دارد *



تایید

19.تا چه اندازه در این مدرسه، برای بهبود انجام وظایف محوله، معلمان ایده های جدید، ارائه می دهند *



تایید

20.تا چه اندازه در این مدرسه همواره معلمان در جستجوی روشها ، تکنیکها ،متدها و ابزارهای جدید هستند. *



تایید

21.تا چه اندازه در این مدرسه، معلمان به دنبال خلق راهکارهای اساسی برای حل مشکلات هستند *



تایید

22.تا چه اندازه در این مدرسه، معلمان به دنبال کسب حمایت از ایده های جدید هستند. *



تایید

23.تا چه اندازه در این مدرسه، برای ایده های جدید ارائه شده توسط معلمان،تاییدات و کسب مالکیت معنوی لحاظ می گردد. *



تایید

26.تا چه اندازه در این مدرسه، افراد برای ایده های جدید خود، با افراد مشتاق و بانفوذ ارتباط برقرار می‌کنند *



تایید

25.تا چه اندازه در این مدرسه، ایده های جدید به برنامه های عملیاتی تبدیل می شوند. *



تایید

26.تا چه اندازه در این مدرسه، سازوکارهای لازم برای معرفی ایده های جدید به محیط کار وجود دارد. *



تایید

27.تا چه اندازه در این مدرسه، ایده‌های خلاق برای تبدیل شدن به یک نوآوری ملموس بررسی می‌شوند. *



تایید

28.ـآموزش وپرورش  سازوکارهایی براي خلق و اکتساب دانش از منابع مختلف مانند کارکنان و معلمان ومدیران  دارد *



تایید

29.آموزش وپرورش تبادل دانش و اطلاعات بین افراد و گروه ها را تشویق می کند. *



تایید

30.آموزش وپرورش به کارکنان به خاطر دانش و ایدههاي جدید پاداش می دهد. *



تایید

31.آموزش وپرورش سازوکارهایی براي ایجاد دانش از دانش موجود و تجارب جدید دارد. *



تایید

32.آموزش وپرورش در برابر ایده هاي سازنده پاسخ مناسب داده و اسنادي براي مکتوب سازي دانش کارکنان در اختیار آنان قرار می دهد. *



تایید

33.آموزش وپرورش سازوکارهایی براي جذب دانش از کارکنان،معلمان ومدیران اندیشیده است. *



تایید

34.آموزش وپرورش روش هاي مشخصی براي تبدیل دانش به برنامه عملیاتی دارد. *



تایید

35.آموزش وپروش خط مشی روشنی براي دریافت ایده هاي کارکنان ومعلمان ومدیران دارد. *



تایید

36.آموزش وپرورش خط مشی روشنی براي ثبت و روزآمد کردن دانش دارد. *



تایید

37.آموزش وپرورش روندهاي مشخصی براي طبقه بندي و دسته بندي داده ها به صورتی ترکیبی و چندمنظوره دارد. *



تایید

38.آموزش وپرورش  به پینشهادات دانش محور بازخورد صحیحی می دهد *



تایید

39.آموزش وپرورش فرایندهایی براي بکارگیري دانش اکتساب شده از تجارب دارد. *



تایید

40.در آموزش وپرورش انباره هاي داده و امکانات سخت افزاري براي ذخیره دانش وجود دارد. *



تایید

41.آموزش وپرورش از ابزارهاي مختلفی براي ذخیره دانش افراد و کارکنان استفاده می کند. *



تایید

42.آموزش وپرورش دانش اکتسابی را در قالب کتاب ها و دفترچه ها چاپ و منتشر می کند. *



تایید

43. در  سازمان آموزش وپرورش راهکارهایی براي حق امتیاز و کپی رایت دانش ایجاد شده، وجود دارد. *



تایید

44.دانش سازمانی به نحوي است که کارکنان معلمان ومدیران می توانند به سادگی از آن استفاده کنند. *



تایید

45.سازمان گزارشات زمانبندي شده براي کارکنان، مشتریان و معلمان ومدیران ارسال می کند. *



تایید

46.سازمان آموزش وپرورش کتابخانه، مخازن داده و فرم هاي متنوعی براي نشر دانش دارد. *



تایید

47.در آموزش وپرورش کنفرانس ها، سخنرانی ها و جلسات متعددي در زمینه نشر دانش وجود دارد. *



تایید

48.آموزش وپرورش روشهاي متنوعی براي توسعه دانش معلمان و ارتقا آنها براساس دانش دارد. *



تایید

49.آموزش وپرورش سازوکارهاي روشنی براي محافظت از دانش در برابر استفاده غیرمجاز بیرونی و درونی دارد. *



تایید

50.آموزش وپرورش از دانش در عرصه رقابت و حل مشکلات استفاده می کند. *



تایید

51.آموزش وپرورش روش هایی براي تحلیل و ارزیابی دانش جهت ایجاد الگوهاي جدید کاري دارد. *



تایید

جنسیت خود را انتخاب کنید *



تایید

سن خود را وارد کنید *



تایید

وضعیت منطقه محل خدمت *



تایید

سابقه تدریس *



تایید

ممنون از وقتی که گذاشتید وآرزوی  صحت و سلامتی  



تایید