شما نیز میتوانیدبه سادگی نظرسنجی جامع برگزار کنید
www.digiform.ir

نظرسنجی پرسشنامه شیوه های تشویقی در تدریس فضای مجازی به صورت دیجی فرم



تایید و ادامه
جنسیت خود را انتخاب کنید *



تایید

سن خود را وارد کنید *



تایید

نوع مدرسه و پایه *



تایید

سابقه خدمت *



تایید

سطح تحصیلات *



تایید

نمایش تصویر و صدا تاثیر بیشتری نسبت به ارتباط متنی در تشویق دانش آموزان برای یادگیری دارد. *



تایید

تشکیل گروه مجازی برای دانش آموزان برای تشویق آنان به کار گروهی و یادگیری موثر است.

  *



تایید

ارائه بازخورد های کلاس به صورت منظم روش خوبی برای تشویق و ایجاد انگیزه در دانش آموزان است. *



تایید

شوخ طبعی و فضای شاد در کلاس موجب تشویق دانش آموزان و انگیزه آنان برای یادگیری است. *



تایید

مشارکت دادن دانش آموزان با طرح سوالات جذاب موجب تشویق آنها در شرکت در بحث های کلاسی و یادگیری می شود. *



تایید

دادن حق ارائه تدریس به دانش آموزان در کلاس های آنلاین موجب تقویت روحیه همکاری و تشویق آنها به مشارکت در کلاس می شود. *



تایید

محول ساختن مسئولیت های گروهی مشترک به آنها باعث تشویق دانش آموزان به همکاری با یکدیگر می شود. *



تایید

ترکیب فیلم ها در فرایند آموزش الکترونیکی باعث تشویق دانش آموزان به یادگیری و علاقه مند کردن آنها به درس می شود. *



تایید

دادن پاداش هایی نظیر استیکر و تشویق های کلامی باعث ایجاد انگیزه در دانش آموزان می شود. *



تایید

خلاقیت معلم در تدریس باعث تشویق دانش آموزان به یادگیری می شود. *



تایید

در نظر گرفتن نمره تشویقی می تواند تاثیر بسزایی در روحیه دانش آموزان داشته باشد.

  *



تایید

عدم توانایی معلم در کنترل دانش اموزان در آموزش مجازی تاثیر زیادی در بی علاقگی آنها به فضای مجازی خواهد داشت. *



تایید

آموزش کافی به دانش آموزان برای حضور در فضای مجازی (شاد) باعث افزایش علاقمندی آنها به شرکت در کلاس های مجازی می شود. *



تایید

آموزش کافی به اولیاء  برای حضور در فضای مجازی (شاد) باعث افزایش علاقمندی آنها به شرکت در کلاس های مجازی می شود. *



تایید

اگر تدریس مجازی بصورت چهره به چهره باشد بر میزان علاقمندی دانش آموزان به شرکت در این کلاسها افزوده می شود *



تایید

همراهی والدین با معلمان در روند آموزش مجازی در بهبود علاقه دانش آموزان به شرکت در کلاسهای مجازی موثر خواهد بود. *



تایید

چون در هنگام تدریس آنلاین(مجازی) دانش آموز درخانه و کنار خانواده است ، لذا علاقه چندانی به شرکت در این کلاسها ندارد. *



تایید

آوردن طرح جدید (آموزش مجازی)جهت آموزش چهره به چهره(معلم و دانش آموز)می تواند توجه دانش آموز را معطوف به درس کند. *



تایید

تغییر ساعت آموزشی و انتقال آن به صبح میتواند باعث افزایش علاقمندی دانش آموزان به شرکت در تدریس فضای مجازی شود. *



تایید

درصورت گروه بندی کردن کلاس ، میتوان میزان علاقه مندی آنها به شرکت در تدریس فضای مجازی را افزایش داد. *



تایید

به نظر من کمبود زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی و میزان دسترسی به اینترنت با سرعتهای مختلف، از جمله عوامل کم شدن فعالیت در جریان کلاس درس  مجازی است. *



تایید

خشک و بی روح بودن فضای کلاس مجازی سبب شده است دانش آموزان تمایلی برای انجام فعالیت در کلاس  مجازی را نداشته باشند. *



تایید

به نظر من یکی از راه های افزایش فعالیت دانش آموزان در تدریس مجازی، ایجاد تعاملات بیشتر بین معلم و دانش آموز است. *



تایید

به نظر من با  مُحوَل کردن بخشی از جریان تدریس بر عهده دانش آموزان(ارائه و کنفرانس)، می توان فعالیت آنان در کلاس درس را افزایش داد *



تایید

به نظر من  دادن تکالیف متنوع و سرگرم کننده یکی از راه های افزایش فعالیت دانش آموزان در کلاس درس مجازی است. *



تایید

.به نظر من با ترسیم فضای مناسب،موثر و شاد تعاملی میان دانش آموزان، می توان انگیزه حضور در فضای مجازی را افزایش داد. *



تایید

به نظر من یکی از راه های جدی گرفتن کلاس درس مجازی توسط دانش آموزان، حضور و نظارت فعال مدیر و معاونین مدرسه در کلاس است. *



تایید

به نظر من فضای ارام و عدم  تنش در میان اعضای خانواده، از عوامل موثر در بهبود کیفیت حضور دانش آموز در فضای شاد است. *



تایید