زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون فلش1400 -کاربر تولید محتوا به صورت دیجی فرم

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 60 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

1-عناصر گرافیکی برای دیده شدن در نمایش نهایی باید درون ......قرار بگیرند (0.5 نمره)



تایید

2-کدام ابزار برای جابه جایی در نقاط مختلف تصاویر مناسب است. (0.5 نمره)



تایید

3-توسط کدام روش می توانیم اندازه صفحه را تغییر دهیم ؟ (0.5 نمره)



تایید

4-در پنجره تنظیمات خطوط شبکه (Grid)توسط کدام گزینه می توان متغیرهای مربوط به عمل Snapنسبت بهGridرا انتخاب کرد؟ (0.5 نمره)



تایید

5-هدف فرمان Lineچیست؟ (0.5 نمره)



تایید

6-توسط کدام گزینه نمی توان یک جسم تو خالی رسم کرد؟ (0.5 نمره)



تایید

7-با کدام یک از گزینه های زیر می توان رنگ حاشیه و داخل یک شئ را تنظیم کنیم؟ (0.5 نمره)



تایید

8-هنگامی که روی سند Flashکار می کنید فرمت پیش فرض جهت ذخیره فایل کدامیک از پسوند زیر است؟ (0.5 نمره)



تایید

9-با کدام یک از دستورات زیر می توان دو شئ که با یکدیگر تداخل دارند وجه مشترک دو شئ را ایجاد کرد؟ (0.5 نمره)



تایید

10-رنگ های ایجاد شده توسط کاربر در کجا قرار می گیرد؟ (0.5 نمره)



تایید

11-در سیستم رنگ  HSB برای نزدیک شدن رنگ به رنگ سیاه پارامتر...........مناسب است؟ (0.5 نمره)



تایید

12-برای ایجاد تصاویر سه بعدی از کدام نوع رنگ می توان استفاده کرد؟ (0.5 نمره)



تایید

13-توسط کدام گزینه ها نمی توان یک لایه را حذف کرد؟ (0.5 نمره)



تایید

14-حداکثر تعداد لایه ای که می توان اضافه کرد چه میزان است؟ (0.5 نمره)



تایید

15-اگر در Time lineفقط یک لایه داشته باشید اجرای کدام عملیات غیر ممکن است؟ (0.5 نمره)



تایید

16-اگر در پروژه فلش نیاز به وارد کردن داده توسط کاربر باشد کدام متنی مناسب اسب؟ (0.5 نمره)



تایید

17-شکستن یک متن یعنی: (0.5 نمره)



تایید

18-به کدام متن می توان یک رنگ گردیانی داد؟ (0.5 نمره)



تایید

19-توسط کدام روش می توانیم یک سمبل بسازیم؟ (0.5 نمره)



تایید

20-سمبل های که برای تصویر های ثابت مورد استفاده قرار می گیرند از کدام نوع سمبل می باشد ؟ (0.5 نمره)



تایید

21-در کتابخانه به کدام یک از عناصر نمی توان دسترسی داشت؟ (0.5 نمره)



تایید

22-هدف کلید Enterدر صفحه کلید ..............می باشد (0.5 نمره)



تایید

23-با پخش فیلم Flash Player فایلی با پسوند............... ایجاد می شود (0.5 نمره)



تایید

24-برای بخش فیلم توسط فرمان Controllerاز کدام اقدام می کنیم؟ (0.5 نمره)



تایید

25-کدام فریم محتویات فریم قبلی را نشان می دهد؟ (0.5 نمره)



تایید

26-در انیمشن .............اعمال تغیییرات کوچک به خود فلش واگذار می شود؟ (0.5 نمره)



تایید

27-برای ایجاد  Motion   Tweening: (0.5 نمره)



تایید

28-علت استفاده از کلید ها در فلش چیست؟ (0.5 نمره)



تایید

29- کدام فریم دکمه نمای دکمه را در حالت عادی نشان می دهد (0.5 نمره)



تایید

30-انیمشن اضافه شده به دکمه........... (0.5 نمره)



تایید

31-کدام دسته از تصاویر را نمی توان با فرمان Importوارد محیط Flashکرد؟ (0.5 نمره)



تایید

32-هدف فرمان trace bitmapچیست؟   (0.5 نمره)



تایید

33-بعد از ایجاد الگو با تصاویر BitMap:   (0.5 نمره)



تایید

34-کدام دستور باعث توقف تمام صداها می شود؟ (0.5 نمره)



تایید

35-برای رفتن به فریم خاص و اجرا نمایش از ادامه ان دستور مناسب است؟ (0.5 نمره)



تایید

36-در کدام یک از موارد زیر نمی توان Actionقرار داد؟ (0.5 نمره)



تایید

37-کدام صدا برای پخش در صفحات وب مناسب است؟ (0.5 نمره)



تایید

38-توسط کدام دستور خصوصیت مقیاس عمودی شئ کنترل است؟ (0.5 نمره)



تایید

39-برای افزودن یک مولفه جدید از کدام منو استفاده می شود؟ (0.5 نمره)



تایید

40-به وسیله کدام مشخصه می توان مولفه List را غیر فعال نمود؟ (0.5 نمره)



تایید