زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون امتحان نوبت اول تفکر و سواد رسانه ای به صورت دیجی فرم

زمان امتحان:40 دقیقه

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 40 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

۱-کلیشه سازی چیست؟ (1 نمره)



تایید

۲-تولیدکنندگان پیام های رسانه ای در انتخاب قالب مناسب انتقال پیام به چه مواردی توجه می کنند؟ (1 نمره)



تایید

۳-هر ارتباط دارای چند رکن است نام ببرید؟ (2 نمره)



تایید

۴-چگونه می توان سواد رسانه ای خود را به دانایی و توانایی لازم رساند؟ (1 نمره)



تایید

۵-یکی از مزایای برخورداری از سواد رسانه ای مخاطب را بنویسید؟ (1 نمره)



تایید

۶-.................از مهمترین مهارت های سواد رسانه ای است؟ (0.5 نمره)



تایید

۷-سامانه آرفید برای چه به کار می رود؟ (1 نمره)



تایید

۸-روش های تاثیر اقناع بر مخاطب را بنویسید؟سه مورد (1.5 نمره)



تایید

۹-منظور از بازنمایی چیست؟ (1 نمره)



تایید

۱۰-ویژگی‌مشترک همه متون یک پیام رسانه ای را بنویسید؟ (1 نمره)



تایید

۱۱_...................یکی از نمونه های مثبت کلیشه سازی در رسانه ها است؟ (1 نمره)



تایید

۱۲-اقناع چیست؟ (1 نمره)



تایید

۱۳-نقش تکرار در کلیشه چگونه است؟ (1 نمره)



تایید

۱۴-چه عناصر بیرونی در شکل گیری فرامتن اثر دارد؟ (1.5 نمره)



تایید

۱۵-برای تحلیل آینده.................ضروری است؟ (0.5 نمره)



تایید

۱۶-انواع متن یک پیام رسانه ای را بنویسید؟چهار مورد (2 نمره)



تایید

۱۷-راز خلاقیت و هنرمندی هر رسانه در چه‌چیزی نهفته است؟ (1 نمره)



تایید

۱۸-تولیدات رسانه ای را به چه‌چیزهایی تشبیه کرده اند؟ (1 نمره)



تایید