زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون اخلاق حرفه ای پودمان 4 به صورت دیجی فرم

ابتدا مشخصات خود را کامل کنید.

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 45 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

رشته تحصیلی خود را وارد نمایید *



تایید

1- تضمین کیفیت پنهان و آشکار از طریق پیگیری ر ضایت مشتری ، ناظر بر کدام مشخصه اخلاق حرفه ای است؟ (0.75 نمره)



تایید

2- پرهیز از کم فروشی و گرانفروشی در کسب و کار ، رعایت کدام یک از اصول اخلاق حرفه ای است؟ (0.75 نمره)



تایید

3- با توجه به معنی انصاف (داد دادن و عدل کردن و راستی کردن) رعایت انصاف در کسب و کار یعنی : (0.75 نمره)



تایید

4- جمله ی همان طور که توقع داریم حقوق ما رعایت شود باید حقوق دیگران را رعایت کنیم مصداق ................. می باشد. (0.75 نمره)



تایید

5- منظور از (تبعیض و پارتی بازی ممنوع) چه می باشد؟ (1 نمره)



تایید

6- از مهم ترین ویژگی های فنی و اصالت کالا سه مورد را بنویسید. (3 نمره)



تایید

7- افراد کم فروش و گرانفروش و افرادی که کار و خدمت بی کیفیت به مردم ارائه می دهند چه تإثیری بر جامعه دارند؟ چهار مورد. (3 نمره)



تایید


8- اصطلاح زخمی کردن کار و عدم پایبندی به زمان مقرردر تحویل کار چه مشکلی را به وجود می آورد؟ (1.5 نمره)



تایید

9- یک مورد از آثار و نتایج کم فروشی و گرانفرشی در ارتباط با موارد زیر را بنویسید.
در ارتباط با خود
..........................
در ارتباط با خلقت........................
(1.5 نمره)



تایید

10-گرانفروشی را از دیدگاه تعزیرات حکومتی تعریف کنید. (2 نمره)



تایید

11- یک نمونه از روش های شبه قانونی نشان دادن عدم کم فروشی و گرانفروشی را ذکر کنید. (1 نمره)



تایید

12- از قواعد مهم برای دوام و سلامت روابط اجتماعی چه عاملی است؟ (1 نمره)



تایید

13- دریافت بازخورد مشتریان چه مزایایی دارد؟ (1 نمره)



تایید

14- از مصادیق انصاف در عرصه کار و عمل دو مورد را ذکر کنید. (2 نمره)



تایید