زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون تفکر درس 12'13'14 به صورت دیجی فرم

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 20 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

در این مرحله مخاطب مصرف کننده فقط به جمع‌آوری اطلاعات و احساس نیاز به یک نوآوری می‌پردازد (2 نمره)



تایید

کدام گزینه زیر جزء حقوق رسانه مخاطب نیست (2 نمره)



تایید

منظور از این که در استفاده از یک رسانه مخاطب دوئل می‌کند چیست ?کدام جزو آن نیست? (2 نمره)



تایید

رسانه درکل به دو مقوله تقسیم می گردد که در هر دو  مخاطب اهمیت دارد (2 نمره)



تایید

در تولید رسانه ای از مهندسی معکوس در شناخت مصرف‌کننده استفاده می گردداین یعنی  (2 نمره)



تایید

این عبارت مربوط به کدام گزینه از مخاطب باید فعال خلاق زیرک هوشمند و انتخاب کرده باشد (2 نمره)



تایید

من با انتخاب آگاهانه با توجه به نیاز هایم در آینده ازرسانه استفاده می کنم این همان ویژگی              است (2 نمره)



تایید

مخاطبان همیشه بر اساس دانش قبلی تجربیات ارزش‌ها و عقاید  خود از تولیدی رسانه‌ای برداشت و تغییر می کند این یعنی          (2 نمره)



تایید

اینکه یک نفر در یک جزیره تنها نشسته و از همه پیشرفت و اطلاعات عقب افتاده بی خبر است و یک روش سنتی فقط اطلاعات به او می رساند کدام گزینه است (2 نمره)



تایید

اگر در نظر بگیریم که قدرت رسانه بر مخاطب خود معلوم باشد یعنی گاهی اثر زیادی دارد گاهی اثر کم این همان            (2 نمره)



تایید