زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون امتحان مجدد تفکر نوبت دوم به صورت دیجی فرم

دانش آموزان عزیز سوالات زیر را بدقت مطالعه کرده و در کمال خونسردی گزینه ی درست را انتخاب کنید.

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 45 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

شماره کلاس خود را وارد نمایید *



تایید

کدام مورد از فنون اقناع نیست؟ (1 نمره)



تایید

استفاده از قابلیت های گرافیک به برجسته سازی موضوعات در رسانه ی .......... کمک نمی کند. (1 نمره)



تایید

دشواری ......... در این است که ما با پیچیده ترین و ناشناخته ترین موجود خلقت رو به رو هستیم یعنی انسان. (1 نمره)



تایید

به سومین لایه که خارج از متن پیام است و شامل شرایط محیطی، فرهنگی، و عوامل بیرونی حاکم بر درک و اثرگذاری پیام می شود ......... می گویند. (1 نمره)



تایید

به رسانه هایی که در آنها مفهوم خطی فرستنده- گیرنده به مفهوم دایره ای و پیچیده تبدیل شده است چه می گویند؟ (1 نمره)



تایید

تشویق گیرنده به تغییر رفتار ،نگرش،باور،ارزش یا دیدگاه مطابق نظر فرستنده چه نام دارد؟ (1 نمره)



تایید

شیطان چه شیوه هایی برای وسوسه مخاطب های خود دارد؟ (1 نمره)



تایید

کدام مورد متن رسانه ای نیست؟ (1 نمره)



تایید

به اخباری که برخلاف ظاهر و فریبنده و جذابشان، محتوایی سطحی و توخالی دارند چه می گویند؟ (1 نمره)



تایید

........در ذهن مخاطب هدف اصلی رسانه در انگاره سازی است. (1 نمره)



تایید

روشی قدرتمند برای قانع کردن مخاطب که پیام را با احساسی خوب و مفرح در ذهن ما همراه می سازد چه نام دارد؟ (1 نمره)



تایید

ورود ابزارهای رسانه ای به زندگی روزمره موجب ............شده است. (1 نمره)



تایید

........درصد علت تصادفات جاده ای در ایران به دلیل استفاده از تلفن همراه است. (1 نمره)



تایید

لایه ای که دارای پیام آشکار و عناصر  مستقیم و اصل تولید رسانه ای و محصول ملموس آن است را ........ می نامند. (1 نمره)



تایید

.........شامل تمام جنبه های انتخاب، نگه داشتن و کنترل پیام است. (1 نمره)



تایید