زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون تفکرو سوادرسانه ای به صورت دیجی فرم

پایه :یازدهم رشته: طراحی و توسعه پایگاه اینترنتی تاریخ امتحان۹۹/۳/۱۰

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 30 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

اخلاق رسانه ای امری درونی و ارزشی است یعنی مجموعه قواعد و اصول اخلاق باید توسط فرستنده پیام رسانه ای رعایت شود.(۰/۵نمره)



تایید

هدیه تولیدکنندگان رسانه مصرف کننده ای منفعل ،ساده و خام برای پیامهای رسانه‌ای آنهاست(۰/۵نمره)



تایید

اخلاق رسانه‌ای می تواند از جامعه و فرهنگی به جامعه و فرهنگ دیگر متفاوت و متغیر باشد(۰/۵نمره)



تایید

تصویر روبرو به کدامیک از گزینه های پیشنهادی مربوط می شود؟(۰/۵نمره)
دریافت سوال 4



تایید

تصویر روبرو به کدام یک از گزینه های پیشنهادی مربوط می شود؟(۰/۵نمره)
دریافت سوال 5



تایید

مسئله ورود رسانه ها به حریم خصوصی افراد یا عدم رعایت حق نشر توسط افراد به کدام یک از مفاهیم رسانه‌ای زیر مربوط می‌شود(۰/۵نمره)



تایید

دشواری مخاطب شناسی در این است که........(۱نمره)



تایید

مخاطب فعال کسی است که......(۱نمره)



تایید

مخاطب منفعل کسی است که.....(۱نمره)



تایید

پاسخ کوتاه:(۱/۵نمره) استکبار:............... تزیین:................. مد:...................



تایید

چهار مورد از مصداق های بی اخلاقی در فضای رسانه ای را نام ببرید؟(۱نمره)



تایید

پدیده سرریز شدن اطلاعات چیست؟(۱نمره)



تایید

تفریحات ما چگونه از حالت دسته جمعی و پر جنب و جوش به صورت فرد گرایانه و ساکن در آمده است.(۱نمره)



تایید

بهترین تفسیر خود را از این تصویر بنویسید.(۱/۵نمره)
دریافت سوال 14



تایید

بهترین تفسیر خود را از این تصویر بنویسید.(۱/۵نمره)
دریافت سوال 15



تایید

بهترین تفسیر خود را از این تصویر بنویسید.(۱/۵ نمره)
دریافت سوال 16



تایید