زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون امتحان درس 10 تا 15 تفکر 102 به صورت دیجی فرم

لطفا با توجه به زمان پاسخ های خود را ثبت کنید. ?️زمان باقی مانده شما در بالا سمت چپ نمایش داده میشود

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 20 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی، شعبه کلاسی خود را وارد نمایید *



تایید

شماره موبایل خود را وارد نمایید *



تایید

پاسخ کامل دهید. سوال۱: اغراق چیست؟(۱نمره)



تایید

سوال۲: خبر چیست؟(۱نمره)



تایید

سوال۳: مراحل دریافت افراد از فناوری‌های مختلف و پاسخگویی به برخی مراحل مختلف را بنویسید.(۱نمره)



تایید

سوال ۴: مخاطب چگونه در جریان رسانه‌ای دستکاری می کند؟(۱نمره)



تایید

جاهای خالی را کامل کنید سوال ۵: پیچیده ترین و ناشناخته‌ترین موجودات خلقت........ است.(0/5نمره)



تایید

سوال۶: تبلیغات با روش های ....... و ...... موجب ترویج فرهنگ مصرف‌زدگی و تجمل گرایی می‌شود.(1نمره)



تایید

سوال۷: بیشتر پیام‌های رسانه‌ای برای ....... و ......ساخته و فرستاده می‌شود.(۱نمره)



تایید

سوال۸: اصطلاح گلوله جادویی برای رسانه های ...... به کار می رود.(۰/۵نمره)



تایید

صحیح و غلط سوال۹: مد الگویی فرهنگی است که توسط همه افراد جامعه، پذیرفته می‌شود و دارای دوره نسبتا کوتاه است و سپس فراموش میشود.(۰/۷۵نمره) □صحیح □غلط



تایید

سوال۱۰: ارزش‌ها و دیدگاه‌های تولید کنندگان پیام در نگاه اول به راحتی قابل تشخیص نیست.(0/75نمره) □صحیح □غلط



تایید

سوال۱۱: هدف تولیدکنندگان رسانه، مصرف کننده های منفعل، ساده و خام برای پیام‌های رسانه‌ای آنهاست.(۰/۵نمره) □صحیح □غلط



تایید

سوال۱۲: آیا تفاوت‌های فرهنگی و فرامتن تنها در مورد تولیدات رسانه‌ای به کار می رود؟(۱نمره)



تایید