پرسشنامه حرفه ای را با دیجی فرم تجربه کنید
www.digiform.ir

پرسشنامه روش های جذاب کردن یادگیری در کلاس کارآفرینی به صورت دیجی فرم

با سلام،
پرسشنامه زیر با هدف  روش های جذاب کردن یادگیری در کلاس درس کارآفرینی طراحی شده است.
با تشکر از شما  هنرجویان گرامی برای اینکه وقت خودتان را برای پاسخ دادن به این پرسشنامه اختصاص می دهیدونظرات خود را با ما به اشتراک می گذارید.لطفاً با دقت به سوالات پرسشنامه پاسخ دهید و تمامی سوالات را به صورت کامل پر کنید. نظرات شما برای ما بسیار مهم است.
با احترام




تایید و ادامه
تا چه اندازه احساس می‌کنید کلاس درس شما جذاب است؟ *



تایید

تا چه اندازه استفاده از روش‌های تدریس متنوع در کلاس درس کارآفرینی  می‌تواند جذابیت این درس را افزایش دهد؟ *



تایید

به نظر شما تا چه اندازه معلمانی که از روش‌های تدریس جذاب استفاده می‌کنند، می‌توانند بهترین نتیجه را در یادگیری دانش آموزان خود به دست آورند؟ *



تایید

تا چه میزان از مسابقات و رویدادهای کارآفرینی برای جذب علاقه دانش آموزان به کلاس کارآفرینی استفاده می‌شود؟ *



تایید

 تا چه اندازه از کارگاه های سخنرانی کارآفرینان موفق  برای جذب علاقه دانش آموزان به کلاس کارآفرینی استفاده می‌شود؟ *



تایید

 تا چه اندازه در کلاس درس شما از تکنولوژی برای جذاب کردن کلاس استفاده می‌شود؟ (مثلا: نمایش فیلم‌های آموزشی، استفاده از ابزارهای آموزشی آنلاین و غیره) *



تایید

تا چه اندازه  در کلاس درس شما به دانش‌آموزان فرصت داده می‌شود تا به صورت فعال در فرایند یادگیری شرکت کنند؟ *



تایید

تا چه اندازه در کلاس درس شما به دانش‌آموزان فرصت داده می‌شود تا با همکلاسی‌های خود به صورت گروهی کار کنند؟ *



تایید

تا چه اندازه در کلاس درس شما از مثال‌های واقعی و کاربردی برای تدریس استفاده می‌شود؟ (مثلا: استفاده از مثال‌های واقعی در زمینه‌های علمی، اقتصادی و غیره) *



تایید

تاچه اندازه  در کلاس درس شما به دانش‌آموزان فرصت داده می‌شود تا از ایده‌های خود برای کلاس استفاده کنند؟ *



تایید

تا چه اندازه در کلاس درس شما از بازی برای تشویق دانش‌آموزان به یادگیری استفاده می‌شود؟ (مثلا: بازی‌های آموزشی، شبیه‌سازی‌های آموزشی و غیره) *



تایید

تاچه  اندازه در کلاس درس شما از فعالیت‌های هنری و خلاقانه برای جذاب کردن کلاس استفاده می‌شود؟ (مثلا:  اتاق فکر ،نقاشی، مدل‌سازی، ساخت اشیاء و غیره) *



تایید

 تا چه اندازه در کلاس درس شما از تمرین‌های عملی برای تدریس استفاده می‌شود؟ (مثلا: آزمایش‌های علمی، تمرین‌های کاربردی و غیره) *



تایید

تا چه اندازه  در کلاس درس شما از استفاده از داستان‌ برای تدریس استفاده می‌شود؟ *



تایید

تا چه اندازه  در کلاس درس شما از موسیقی برای جذاب کردن کلاس استفاده می‌شود؟ *



تایید

تا چه اندازه  در کلاس درس شما از جوایز  برای تشویق دانش‌آموزان به یادگیری استفاده می‌شود؟ *



تایید

تا چه اندازه  در کلاس درس شما از بازخورد مثبت برای تشویق دانش‌آموزان به یادگیری استفاده می‌شود؟ *



تایید

تا چه اندازه  در کلاس درس شما به دانش‌آموزان فرصت داده می‌شود تا در کلاس سوال بپرسند و کلاس را  به چالش بکشند؟ *



تایید