زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون عملکردی فارسی پایه ی چهارم . سرولایت دبستان شهدای زهان به صورت دیجی فرم

دانش  آموزان عزیز درمحیطی آرام و بدون سروصدا  ابتدا  توضیحات آزمون را بادقت بخوانید و سپس آنچه را که ازشما خواسته شده در قسمت پاسخ یادداشت نمایید. سپاسگزارم.  بهشتی فرد

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 60 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

هدف: 
 
آشنایی دانش آموز با داستان نویسی ازطریق تصویر و پروش خلاقیت دانش آموز با کمک داستان نویسی.

شواهد وملاک های یادگیری:  

 
  • دانش آموز باکلمات مترادف ،متضاد،وهم خانواده آشنا باشد.
 
  • مفهوم بند نویسی رابداند.
  •  
  • تاحد ممکن از علائم نگارشی مناسب استفاده کند.
  •  
  • بداند هر داستانی باید آغاز وپایان مناسب داشته باشد.
  •  
ابزارآزمون:

  داستان نویسی ازطریق فضای مجازی و برنامه ی شاد

  بافت آزمون:
 
  نویسنده ی مهربانم ابتدا بادقت به تصویر نگاه کن و خوب درباره ی  تصویر فکرکن سپس موارد زیر را انجام بده و در قسمت مربوط به پاسخ بنویس.
  
 شیوه ی اجرای تکلیف:

   ۱ داستان کوتاهی در چهار یا پنج بند درباره ی تصویر بنویس. 

     ۲ می توانی به صورت اختیاری ازکلماتی مثل مسابقه،حیوانات، برنده، جنگل  در داستانت استفاده کنی.

  ۳ چند کلمه ی هم خانواده، متضاد، ومترادف در داستانت استفاده کن.

  ۴ نتیجه ای که از داستانت گرفتی را به صورت خلاصه بنویس.

 ۵ هنگامی که داستانت را نوشتی یک بار بادقت بخوان تا اگر نیاز به ویرایش داشت اصلاح شود.


تصویر انتخاب شده برای نوشتن داستانت:
دریافت سوال 1



تایید

خودسنجی:

 دانش آموز عزیزم آیا از داستانی که خودت نوشتی رضایت داشتی؟چرا؟   




 
  به اندازه ای که ازداستانت راضی هستی علامت( *) قرار بده.(ازیک تا پنج ستاره)



    اگر پیشنهادی درباره ی داستان نویسی داری در چند سطر بنویس:





  
          جدول توصیف عملکرد:  

دریافت سوال 2



تایید