این فیلد اجباری است و باید تکمیل نمایید
مقدار وارد شده صحیح نیست. لطفا با دقت وارد نمایید
پاسخ دهنده گرامی
سلام
این پرسشنامه مربوط به پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان "تأثیر رفتار مصرف کننده نسل z (نسل آنلاین) بر تغییر استراتژی بازاریابی برندهای پوشاک" است. در این پرسشنامه نیازی به ذکر نام شما نیست، لذا خواهشمند است در کمال آزادی نظرات واقعی خود در پاسخ به هر سؤال مطرح نمایید. از اینکه با صبر و شکیبایی پاسخگوی سؤال های این پرسشنامه هستید صمیمانه سپاسگزاری مینمایم.
با تشکر
سرآبادانی
تایید و ادامه