شما نیز میتوانیدبه سادگی نظرسنجی جامع برگزار کنید
www.digiform.ir

نظرسنجی تأثیر رفتار مصرف کننده نسل z (نسل آنلاین) بر تغییر استراتژی بازاریابی برندهای پوشاک به صورت دیجی فرم



پاسخ دهنده گرامی

سلام

این پرسشنامه مربوط به پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان "تأثیر رفتار مصرف کننده  نسل z (نسل آنلاین) بر تغییر استراتژی بازاریابی برندهای پوشاک" است. در این پرسشنامه نیازی به ذکر نام شما نیست، لذا خواهشمند است در کمال آزادی نظرات واقعی خود در پاسخ به هر سؤال مطرح نمایید. از اینکه با صبر و شکیبایی پاسخگوی سؤال­ های این پرسشنامه هستید صمیمانه سپاسگزاری می‌نمایم.

 

                                                       
                                                           با تشکر


                                                       سرآبادانی



تایید و ادامه
هنگام خرید پوشاک، کدام عامل بیشترین تأثیر را در تصمیم خرید شما می گذارد؟ *



تایید

سبک شما در پوشاک کدام است؟ *



تایید

شما از چه طریقی با پوشاک مد روز آشنا می شوید؟ *



تایید

هنگام انتخاب و خرید پوشاک از چه کسانی الهام میگیرید؟ *



تایید

از چه طریقی پوشاک موردنظر خود را خریداری می­ کنید؟ *



تایید

برندهای پوشاکی را ترجیح می­ دهم که از پارچه­ های راحت و مناسب برای پوست استفاده می­ کنند. *



تایید

برندهای پوشاکی را ترجیح می­ دهم که از پارچه­ های با قابلیت جابجایی هوا در مقیاس بالا استفاده می­ کنند. *



تایید

برندهای پوشاکی را ترجیح می­ دهم که از پارچه­ های با پوشش آسان مثل پارچه ­های کشی (استرچ و جذب) استفاده می­ کنند. *



تایید

برندهای پوشاکی را ترجیح می­ دهم که از پارچه­ های با عمر مفید و دوام بالا (به ویژه در شست و شو) استفاده می­ کنند. *



تایید

پارچه یا لباسی که در آن از طراحی تزئینی مانند نقوش طبیعت گرا استفاده شده باشد را ترجیح می دهم. *



تایید

پارچه یا لباسی که در آن از طراحی تزیینی پارچه مانند نقوش ذهنی (غیرواقع گرا) استفاده شده باشد را ترجیح می دهم. *



تایید

پارچه یا لباسی که در آن از طراحی تزیینی پارچه مانند نقوش تاریخی (مانند نقاشی بناهای تاریخی و غیره) استفاده شده باشد را ترجیح می دهم. *



تایید

پارچه یا لباسی که در آن از طراحی تزیینی پارچه مانند نقوش هندسی استفاده شده باشد را ترجیح می دهم. *



تایید

پارچه یا لباسی که در آن از طراحی تزیینی پارچه مانند نقوش نوشتاری استفاده شده باشد را ترجیح می دهم. *



تایید

هنگام خرید لباس، نوع طراحی یقه برای من اهمیت دارد. *



تایید

هنگام خرید لباس، نوع طراحی آستین برای من اهمیت دارد. *



تایید

هنگام خرید لباس، نوع طراحی جیب ­ها برای من اهمیت دارد. *



تایید

هنگام خرید لباس، نوع طراحی بالاتنه (از کمر به بالا) برای من اهمیت دارد. *



تایید

هنگام خرید لباس، نوع طراحی پایین تنه (از کمر به پایین) برای من اهمیت دارد. *



تایید

هنگام خرید لباس،  نوع دوخت و تمییزی دوخت برای من اهمیت دارد. *



تایید

هنگام خرید لباس، رنگ آن برای من اهمیت دارد. *



تایید

هنگام خرید لباس، جنس آن برای من اهمیت دارد. *



تایید

هنگام خرید، مد و به روز بودن لباس برای من اهمیت دارد. *



تایید

در طراحی لباس، کاربردی بودن لباس (بطوری که در نشستن، برخاستن، راه رفتن و غیره بتوان در آن احساس راحتی کرد) برای من اهمیت دارد. *



تایید

در طراحی لباس، کاربردی بودن لباس (بطوری که مانع عرق کردن شود و کمتر فرسایش و چروک شود) برای من اهمیت دارد. *



تایید

در طراحی لباس، ترکیب بندی لباس از نظر تعداد قطعات برای من اهمیت دارد. *



تایید

در طراحی لباس هارمونی رنگ و اندازه برای من اهمیت دارد. *



تایید

در طراحی لباس فرم ظاهری لباس بطوری که تمام یا قسمتی مد نظر از بدنم را بپوشاند برای من اهمیت دارد. *



تایید