زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون نهایی درس بازاریابی مجازی به صورت دیجی فرم

جواب سوالات به صورت تایپ شده در قسمت پاسخ به سوالات به ترتیب تایپ شود

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 40 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

1-آقای سیاحی فروشگاه لوازم یدکی خودرو دارد ،او میخواهد در کسب و کار خود رونق ایجاد کند ،بدین منظور قصد ورود به دنیای بازاریابی اینترنتی را دارد ،شما باید اجزا و فرایند بازاریابی برای او شرح دهید(4 مورد)

2-شرکت جدید التاسیس رامیوس خودرو برای کسب مزیت رقابتی در حوزه محصول 3 استراتژی پیش رو دارد آنها را نام برده و سپس آنها را به طور کامل شرح دهید

3-در تبلیغات بازاریابی شرکت دارویی آران به کارگیری بازاریابی اینترنتی بر ترفیعات 5 اثر دارد . شما به عنوان مدیر فروش این شرکت این اثرات را تعریف و تشریح نمایید.

4-موارد زیر را شرح داده و برای هرکدام یک مثال روشن بیاورید
 B2B
B2C
 C2C 
C2B

5-مرکز خرید الکترونیکی پارسه مدتی است که تاسیس شده است بر اساس مدل کسب و کار تیمرز(مرکز خرید الکترونیکی) منافع این شرکت را برای خریدار ومنافع این شرکت را فروشنده شرح دهید

6-آمیخته بازاریابی سنتی (4ps)در عصر بازاریابی الکترونیکی همچنان مهم و حیاتی است موراد زیر را شرح دهید؟ 1-مکان(توزیع)بازاریابی اینترنتی 2-قیمت بازاریابی اینترنتی

7-شرکت اینترنتی تازه تاسیس نایسانگ قصد دارد در برنامه ریزی جدید خود از چارچوب SOSTACاستفاده نماید ،شما به عنوان مشاور بازراریابی مراحل مختلف این چارچوب را برای مدیریت شرکت شرح دهید

8-به کارگیری اینترنت در بازاریابی الکترونیکی 5 اثر بر تحقیقات بازار دارد این 5 اثر را به صورت خلاصه شرح دهید.
(20 نمره)



تایید