زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون نوبت دوم تفکر و‌سواد رسانه ای دهم‌ انسانی به صورت دیجی فرم

زمان امتحان:40 دقیقه

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 45 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

۱-منظور از کلمه چیست؟ (1 نمره)



تایید

۲-روش های تأثیر اقناع بر مخاطب را بنویسید؟ (2 نمره)



تایید

۳-…………………می تواند به برجسته سازی موضوعات در رسانه ها کمک کند؟ (0.5 نمره)



تایید

۴-ویژگی مشترک همه متون یک پیام رسانه ای را بنویسید؟ (1 نمره)



تایید

۵-دو مورد از حقوق مخاطبان در برابر رسانه ها را نام ببرید؟ (2 نمره)



تایید

۶-برای اینکه رسانه ها باعث رشد ما شوند باید چه موردی‌ را رعایت کنیم؟ (1 نمره)



تایید

۷-سامانه آرفید برای چه به کار می رود؟ (1 نمره)



تایید

۸-بخش های تولیدات رسانه ای همبرگری را نام ببرید؟ (1.5 نمره)



تایید

۹-منظور از بازنمایی چیست؟ (1 نمره)



تایید

۱۰-یکی از مزایای برخورداری از سواد رسانه ای مخاطب را بنویسید؟ (1 نمره)



تایید

۱۱-………………از مهمترین مهارت های سواد رسانه ای است؟ (0.5 نمره)



تایید

۱۲-انواع متن یک پیام رسانه ای را بنویسید؟سه مورد (1.5 نمره)



تایید

۱۳-تلاش رسانه ها در بهره گیری از برجسته سازی برای چیست؟ (1 نمره)



تایید

۱۴-مؤلفه های سبک زندگی را نام ببرید؟چهار مورد (2 نمره)



تایید

۱۵-سرریز اطلاعات چیست؟ (1 نمره)



تایید

۱۶-یکی از نمونه های مثبت کلیشه سازی در رسانه ها را بنویسید؟ (1 نمره)



تایید

۱۷-شرایط اعتیاد به اینترنت چیست؟ (1 نمره)



تایید