زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون مستمر نوبت دوم تفکر و سواد رسانه ای(درس 12 تا انتهای کتاب) به صورت دیجی فرم

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 20 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

هدف تولیدکنندگان رسانه، مصرف کننده ای منفعل، ساده و خام برای پیام های رسانه ای آن ها است. (1 نمره)



تایید

اخلاق رسانه ای می تواند از جامعه و فرهنگی به جامعه و فرهنگ دیگر متفاوت و متغیّر باشد. (1 نمره)



تایید

اخلاق رسانه ای، امری درونی و ارزشی است یعنی مجموعۀ قواعد و اصول اخالق باید توسط فرستندۀ پیام رسانه ای رعایت شود. (1 نمره)



تایید

اصلاح گلوله جادویی برای کدام یک از رسانه ها به کار می رود؟ (1 نمره)



تایید

مسئلۀ ورود رسانه ها به حریم خصوصی افراد یا عدم رعایت حق نشر( کپی رایت )توسط افراد، به کدام یک از مفاهیم رسانه ای زیر مربوط می شود؟ (1 نمره)



تایید

مخاطب حق دارد که منابع رسانه ای متعدّد و سالمی در دسترس داشته باشد تا بتواند آنچه را مناسب نیاز و متناسب با علائق و سلائق اوست، انتخاب کند" به کدام یک از حقوق مخاطب مربوط می شود؟ (1 نمره)



تایید

کدام یک از گزینه های زیر جزء حقوق رسانه ای افراد نیست؟ (1 نمره)



تایید

چرا امروزه نظریه شلیک جادویی رد شده است؟ (1 نمره)



تایید

پدیده سرریز شدن اطلاعات چیست؟ (2 نمره)



تایید