زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون درس بازاریابی گردشگری (مدرس:دکتر دیناری) به صورت دیجی فرم

با سلام و آرزوی موفقیت، لطفا با دقت به سوالات پاسخ دهید.
تعداد سوالات: 18
بارم بندی: 20 نمره

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 17 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



مرحله بعد
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

مشخص ترین محدودیت تقسیم بندی بازار کدام است؟ (1.5 نمره)



تایید

ورود رقبا به بازار خدمات مسافرتی با کدامیک از موارد ذیل مرتبط است؟ (1 نمره)



تایید

یکی از اصول هفت گانه اختصاصی بازاریابی در صنعت گردشگری؟ (1 نمره)



تایید

تحقق اهداف یک سازمان در گرو چیست؟ (1 نمره)



تایید

Mission یعنی؟ (1 نمره)



تایید

دقیق ترین آمار موجود در حال حاضر در صنعت گردشگری مربوط به کدامیک از موارد ذیل است؟ (1 نمره)



تایید

تولید و مصرف همزمان خدماتی مثل خدمات مسافرتی، به کدام ویژگی خدمات اشاره دارد؟ (1 نمره)



تایید

وفاداری به نام تجاری جزو کدامیک از متغیرهای تقسیم بندی بازار است؟ (1 نمره)



تایید

کدام یک از موارد ذیل جزو مزایای تقسیم بندی بازار نیست؟ (1 نمره)



تایید

Marketing mix یعنی چه؟ (1 نمره)



تایید

HUB خاورمیانه؟ (1 نمره)



تایید

دو مانع اساسی و مهم در بازاریابی گردشگری کدامند؟ (1.5 نمره)



تایید

کدامیک از موارد ذیل جزو متغیرهای تقسیم بندی بازار نمی باشد؟ (1 نمره)



تایید

چهار عنصر اصلی آمیخته بازاریابی کدامند؟ (1.5 نمره)



تایید

بهترین بخش از بازار کدام است؟ (1 نمره)



تایید

مراحل چهارگانه چرخه عمر محصول کدامند (به ترتیب)؟ (1.5 نمره)



تایید

مذهب، نژاد، درآمد و تحصیلات جزو کدامیک از متغیرهای تقسیم بازار محسوب می شوند؟ (1 نمره)



تایید

به تحلیل نقاط ضعف و قوت فرصت ها و تهدیدهای یک کسب و کار اشاره دارد؟ (1 نمره)



تایید