زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون پودمان چهارم اخلاق حرفه ای به صورت دیجی فرم

مشخصات خود را کامل کنید

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 45 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

شماره کلاس خود را وارد نمایید *



تایید

1- عرضه کالا و خدمات کمتر از میزان و مقادیر خریداری شده از کدام نظر ، کم فروشی و تقلب محسوب می شود؟ (0.5 نمره)



تایید

2- تضمین کیفیت پنهان و آشکار از طریق پیگیری ر ضایت مشتری ، ناظر بر کدام مشخصه اخلاق حرفه ای است؟ (0.5 نمره)



تایید

3- رفتار یکسان با مشتریان دریافت خدمات و کالا یعنی: (0.5 نمره)



تایید

4- پرهیز از کم فروشی و گرانفروشی در کسب و کار ، رعایت کدام یک از اصول اخلاق حرفه ای است؟ (0.5 نمره)



تایید

5- با توجه به معنی انصاف (داد دادن و عدل کردن و راستی کردن) رعایت انصاف در کسب و کار یعنی : (0.5 نمره)



تایید

6- از نظر قانون تعزیرات حکومتی ، انجام هر نوع اقدامی که منجر به افزایش بهای کالا یا خدمات برای خریدار شود چه نام دارد؟ (0.5 نمره)



تایید

7- جمله ی همان طور که توقع داریم حقوق ما رعایت شود باید حقوق دیگران را رعایت کنیم مصداق ................. می باشد. (0.5 نمره)



تایید

8- افراد کم فروش و گرانفروش و افرادی که کار و خدمت بی کیفیت به مردم ارائه می دهند چه تإثیری بر جامعه دارند؟ پنج مورد. (2.5 نمره)



تایید

9- از قواعد مهم برای دوام و سلامت روابط اجتماعی چه عاملی است؟ (1 نمره)



تایید

10- اگر افراد نسبت به وظایف هم آگاه و پایبند باشند چه تأثیراتی خواهد داشت؟ (1 نمره)



تایید

11- خداوند در زمینه پرهیز از کم فروشی و گرانفروشی به مردم چه دستوری داده است؟ (1 نمره)



تایید

12- از مهم ترین ویژگی های فنی و اصالت کالا سه مورد را بنویسید. (3 نمره)



تایید

13- چه دلایلی وجود دارد که افراد حقوق یکدیگر را رعایت نکنند؟ (1 نمره)



تایید

14- آگاهی داشتن از منشور اخلاقی حرفه در کسب و کار چه تإثیری دارد؟ (1 نمره)



تایید

15- یک نمونه از روش های شبه قانونی نشان دادن عدم کم فروشی و گرانفروشی را ذکر کنید. (1 نمره)



تایید

16- کم فروشی و تقلب را از دیدگاه تعزیرا حکومتی تعریف کنید. (1.5 نمره)



تایید

17- اصطلاح زخمی کردن کار و عدم پایبندی به زمان مقرردر تحویل کار چه مشکلی را به وجود می آورد؟ (1 نمره)



تایید

18- اگر نتوانستید محصول را به موقع به دست مشتری برسانید چگونه رضایت مشتری را به دست خواهید آورد؟ (1 نمره)



تایید

19- یک مورد از آثار و نتایج کم فروشی و گرانفرشی در ارتباط با موارد زیر را بنویسید.

الف- در ارتباط با خود
ب- در ارتباط با خلقت
(1.5 نمره)



تایید