زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون کپی از امتحان ترم تفکر و سواد رسانه ای به صورت دیجی فرم

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 60 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

شماره کلاس خود را وارد نمایید *



تایید

رسانه جمعی را تعریف کنید؟ (2 نمره)



تایید

زیر متن در تولیدات رسانه ای به چه معناست؟ (2 نمره)



تایید

هر ارتباطی دارای چند رکن اصلی است, نام ببرید؟ (2 نمره)



تایید

روش تداعی ( از فنون اقناع) را توضیح دهید؟ (2 نمره)



تایید

برجسته سازی را تعریف کنید؟ (2 نمره)



تایید

تلویزیون و تلفن همراه به ترتیب نمونه کدام رسانه ها هستند؟ (1 نمره)



تایید

کلیشه سازی در محصولات رسانه ای مثبت است یا منفی؟ (1 نمره)



تایید

اگر رسانه در بازنمایی اصرار بورزد و در طول زمان آن را تکرار کند پیامد آن چیست؟ (1 نمره)



تایید

"بیشترین هدف از ارتباط با دیگران و فرستادن پیام , تغییر رفتار, باورها، ارزش ها مطابق با نظر فرستنده است" این جمله بیانگر کدام مفهوم است؟ (1 نمره)



تایید

"کلمات یا تصاویری هستند که مفاهیم بزرگ را به ذهنمان می آورند, این مفاهیم محتوای احساسی و قوی دارند" بیانگر کدام مورد می باشد؟ (1 نمره)



تایید

ضرب المثل " خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو" بیانگر کدام یک از شیوه های اقناع مخاطب می باشد؟ (1 نمره)



تایید

کدام یک از شکل های مختلف بده و بستان پیام است؟ (1 نمره)



تایید

با ظهور کدام مورد استفاده از شیوه های اقناعی به طور چشمگیر تغییر یافت؟ (1 نمره)



تایید

اثر تکرار به عنوان یکی از فنون اقناع روی مخاطب در کدام مورد بیشتر بیان شده است؟ (1 نمره)



تایید

"فروشگاهی محصول خود را ارزانترین یا پرفروش ترین معرفی کرده است" در این مثال فروشگاه از کدام فن اقناع استفاده کرده است؟ (1 نمره)



تایید